Wel iets voor de "durvers" onder ons... zomaar twee gaten boren met een klok van 52 mm...

Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...Flaminiasupersport schreef:ik zag dit op een ander forum! Leuk alternatief voor het systeem van Motoconcept![]()
Wel iets voor de "durvers" onder ons... zomaar twee gaten boren met een klok van 52 mm...
Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...
Shit, heb ik ook nog niet gedaan. Is het verplicht?Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...![]()
Nee maar wel zo netjes............Hendrik-Jan schreef:Shit, heb ik ook nog niet gedaan. Is het verplicht?Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...![]()
Haha......komt gewoon zo bot over binnenvallen zonder verder iets te zeggen.Maik schreef:Marcel, niet zo streng doen he, alsof jij altijd zo netjes bent hier (al bijna 3 speedsters weggedaan!!!)
En nu ga ik even kijken naar het voorstel/topic....
Ben hier al lid sinds 16 april '05 en heb nooit de behoefte gehad me voor te stellen, sorry...Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ik![]()