Wel iets voor de "durvers" onder ons... zomaar twee gaten boren met een klok van 52 mm...
Alternatief voor extra instrumenten
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
Alternatief voor extra instrumenten
ik zag dit op een ander forum! Leuk alternatief voor het systeem van Motoconcept
Wel iets voor de "durvers" onder ons... zomaar twee gaten boren met een klok van 52 mm...
- Bijlagen
-
- A vdo2.JPG (37.6 KiB) 4652 keer bekeken
-
- a vdo3.JPG (46.36 KiB) 4647 keer bekeken
Re: Alternatief voor extra instrumenten
Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...Flaminiasupersport schreef:ik zag dit op een ander forum! Leuk alternatief voor het systeem van Motoconcept![]()
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Shit, heb ik ook nog niet gedaan. Is het verplicht?Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...![]()
Lotus Elise S2
- Marcel
- Contacteer:
Nee maar wel zo netjes............Hendrik-Jan schreef:Shit, heb ik ook nog niet gedaan. Is het verplicht?Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ikRikster schreef: Op welk ander forum? Wil hier best meer over weten namelijk...![]()
- stevenflappy
- Contacteer:
- Marcel
- Contacteer:
Haha......komt gewoon zo bot over binnenvallen zonder verder iets te zeggen.Maik schreef:Marcel, niet zo streng doen he, alsof jij altijd zo netjes bent hier (al bijna 3 speedsters weggedaan!!!)
En nu ga ik even kijken naar het voorstel/topic....
En hoe was het voorsteltopic
Ach ja drie speedster weg gedaan, ik ga hierna weer iets engels rijden, en veel beter van bouwkwaliteit
Plus de PK/Gewicht verhouding wat beter
Voor hetzelfde geld als een 2.2 speedster
Zoals het er nu uitziet wordt het 170 pk bij 550 kg.
Is maar 3,24 kg/pk.
STD speedster : 5,75 kg/pk
STD Turbo : 4,52 kg / pk
@Stevenflappy.......Bewijs svp....heb net de thread met jouw eerste mail doorgelezen.kan niks terug vinden
Laatst gewijzigd door Marcel op 30 dec 2005 7:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben hier al lid sinds 16 april '05 en heb nooit de behoefte gehad me voor te stellen, sorry...Marcel schreef:Ook goede avond......heb je voorstelmailtje gemist denk ik![]()
Een aantal zullen mij kennen van de puzzelrit bij Lotus in Lochem en de meeste zullen mij kennen vandit filmpjehier op het forum...
Beste tijden overigens dit jaar heb ik op Bittburg gereden:
60ft: 1.57s
1/8 mile: 7.56s @ ~145km/h
1/4 mile: 11.9s @ ~178km/h
Voor filmpjes hier van kun je een kijkje nemen bij den Hartog...
Volgend jaar zal het allemaal iets sneller gaan, want vanaf 7 januari staat mijn Speedster bij V-max voor praktisch het zelfde pakket als Jans... vandaar mijn vraag over dit alternatief