Wasstraat
Wasstraat
Heeft iemand wel eens gedurft om zijn speedster (turbo) met hardtop door de wasstraat te halen? Ik hoor graag de ervaringen. Mijn gevoel zegt dat dan de spiegels het niet overleven. Of kan het toch?
Aris.
Aris.
Je leeft maar 1 keer.
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Heb een keer een auto programma gezien op tv (volgens mij DSF) ging tussen een Porsche en Speedster Turbo bijde gingen door de wasstraat met softtop.
Porsche was wel meer water in het interieur gekomen dan de speedster voor de rest was het geen probleem.
Maar ik hou er niet van, en als er wel schade onstaat wie gaat betalen.
Gr,
Martin
Porsche was wel meer water in het interieur gekomen dan de speedster voor de rest was het geen probleem.
Maar ik hou er niet van, en als er wel schade onstaat wie gaat betalen.
Gr,

- Pipo
ZIJN JULLIE NU HELEMAAL EEN HAARTJE BETOETERD !!!!!!stevenflappy schreef:Je hebt mazzel dat Pipo niet online is!!
ZO'N JUWEELTJE DOOR EEN WASSTRAAT TE STUREN

Maar alle gekheid op een stokje; ik zou het echt niet over mijn hart kunnen krijgen. Daarbij vind ik de eigenhandse wasbeurt de ideale gelegenheid om je wagen een grondige checkup te geven op lakbeschadigingen, losse rubbers, loskomende bouten, enz...
Op het engelse forum heb ik wel eens een topic gelezen over iemand die zijn atmo door de wasstraat stuurde (met softtop erop). Daarna stond er enkele centimeters water in zijn auto. Nu is de turbo wel iets beter gedicht, maar toch ...
A thing of beauty is a joy forever!
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
g.g.g.v.d.
Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFF
ik wil het eigenlijk niet weten ook
Groet,Wilbert 

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Re: g.g.g.v.d.
WHAHAHAHAlinne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven....
Groet,Wilbert
Doe de groeten aan Marylin van mij...............................

- Pipo
linne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFFik wil het eigenlijk niet weten ook
Groet,Wilbert
Overdrijven? Stuur een donkergelakte wagen maar eens door een wasstraat met draaiborstels en bekijk hem daarna maar eens in het zonlicht. Hij staat vol met fijne krasjes en je kan al direkt aan het polijsten gaan. Of een andere kant opkijken natuurlijklinne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFFik wil het eigenlijk niet weten ook
Groet,Wilbert

En Wilbert ..., ik was mezelf niet. Daarvoor heb ik 3 sexy slavinnen. Een zeept me lekker in, de tweede sponst me zachtjes af, en dan mag de derde me lekker droogwrijven

A thing of beauty is a joy forever!
K3?Pipo schreef:linne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFFik wil het eigenlijk niet weten ook
Groet,Wilbert
Overdrijven? Stuur een donkergelakte wagen maar eens door een wasstraat met draaiborstels en bekijk hem daarna maar eens in het zonlicht. Hij staat vol met fijne krasjes en je kan al direkt aan het polijsten gaan. Of een andere kant opkijken natuurlijklinne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFFik wil het eigenlijk niet weten ook
Groet,Wilbert
![]()
En Wilbert ..., ik was mezelf niet. Daarvoor heb ik 3 sexy slavinnen. Een zeept me lekker in, de tweede sponst me zachtjes af, en dan mag de derde me lekker droogwrijvenBijna zo lekker als met een Speedster rijden
- Bijlagen
-
- pipo.jpg (48.35 KiB) 4202 keer bekeken
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hoezo kapsones
De eerste glimlacht de tweede lacht en de derde lacht zich DOOD.