Wasstraat

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
aprins
Lid

Wasstraat

Bericht door aprins »

Heeft iemand wel eens gedurft om zijn speedster (turbo) met hardtop door de wasstraat te halen? Ik hoor graag de ervaringen. Mijn gevoel zegt dat dan de spiegels het niet overleven. Of kan het toch?

Aris.
Je leeft maar 1 keer.
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

In handboek van de Elise staat in ieder geval specifiek dat hij NIET door een wasstraat mag. Geen idee of dat ergens in handboek van de speedster staat.

Buitenspiegels kunnen best wel eens het onderspit delven ja..

Bye, Arno.
Martin
Mega lid

Re: Wasstraat

Bericht door Martin »

aprins schreef:Heeft iemand wel eens gedurft om zijn speedster (turbo) met hardtop door de wasstraat te halen? Ik hoor graag de ervaringen. Mijn gevoel zegt dat dan de spiegels het niet overleven. Of kan het toch?

Aris.

Afbeelding
aprins
Lid

Bericht door aprins »

In het handboek staat ook dat het niet aan te raden is. Echter dacht ik misschien dat een hardtop een uitzondering kan vormen.

Jammerrr
Je leeft maar 1 keer.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Je hebt mazzel dat Pipo niet online is!! :wink:
Fabian
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Fabian »

Zou een wasstraat met "lappen" ook niet kunnen? Mijn vader gaat met zijn cabrio wel door zo'n lappenstraat en heeft tot op heden geen problemen.
speedster

Bericht door speedster »

De druk van de borstels op het "plaatwerk"is denk ik te groot dat je op den duur scheuren ga krijgen.
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

Heb een keer een auto programma gezien op tv (volgens mij DSF) ging tussen een Porsche en Speedster Turbo bijde gingen door de wasstraat met softtop.
Porsche was wel meer water in het interieur gekomen dan de speedster voor de rest was het geen probleem.

Maar ik hou er niet van, en als er wel schade onstaat wie gaat betalen.

Gr, 8) Martin
erik
Lid

Bericht door erik »

Ik ga zo vaak door de autowasstraat, met softtop. Geen enkel probleem; geen lekkage, geen schade aan het dak, spiegels er nog keurig aan (wel ff opnieuw stellen) en schoon!!!
Mannen weten alles van auto's. Vooral op feestjes...
Pipo

Bericht door Pipo »

stevenflappy schreef:Je hebt mazzel dat Pipo niet online is!! :wink:
ZIJN JULLIE NU HELEMAAL EEN HAARTJE BETOETERD !!!!!!
ZO'N JUWEELTJE DOOR EEN WASSTRAAT TE STUREN :evil: :evil: :evil:

:wink:

Maar alle gekheid op een stokje; ik zou het echt niet over mijn hart kunnen krijgen. Daarbij vind ik de eigenhandse wasbeurt de ideale gelegenheid om je wagen een grondige checkup te geven op lakbeschadigingen, losse rubbers, loskomende bouten, enz...

Op het engelse forum heb ik wel eens een topic gelezen over iemand die zijn atmo door de wasstraat stuurde (met softtop erop). Daarna stond er enkele centimeters water in zijn auto. Nu is de turbo wel iets beter gedicht, maar toch ...
A thing of beauty is a joy forever!
linne150

g.g.g.v.d.

Bericht door linne150 »

Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFF :oops: ik wil het eigenlijk niet weten ook :wink: Groet,Wilbert :twisted:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Re: g.g.g.v.d.

Bericht door Maik »

linne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven....
Groet,Wilbert :twisted:
WHAHAHAHA

Doe de groeten aan Marylin van mij............................... :lol:
Afbeelding
Pipo

Bericht door Pipo »

linne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFF :oops: ik wil het eigenlijk niet weten ook :wink: Groet,Wilbert :twisted:
linne150 schreef:Vind je met`` Juweeltje``wel wat overdrijven,maar ja.Je gaat de goede kant op voor de poetskampioen.Een klein vraagje HOE WAS jij JEZELFFF :oops: ik wil het eigenlijk niet weten ook :wink: Groet,Wilbert :twisted:
Overdrijven? Stuur een donkergelakte wagen maar eens door een wasstraat met draaiborstels en bekijk hem daarna maar eens in het zonlicht. Hij staat vol met fijne krasjes en je kan al direkt aan het polijsten gaan. Of een andere kant opkijken natuurlijk :wink:

En Wilbert ..., ik was mezelf niet. Daarvoor heb ik 3 sexy slavinnen. Een zeept me lekker in, de tweede sponst me zachtjes af, en dan mag de derde me lekker droogwrijven :P Bijna zo lekker als met een Speedster rijden :twisted:
A thing of beauty is a joy forever!
van dijk

Bericht door van dijk »

Pipo schreef:
Overdrijven? Stuur een donkergelakte wagen maar eens door een wasstraat met draaiborstels en bekijk hem daarna maar eens in het zonlicht. Hij staat vol met fijne krasjes en je kan al direkt aan het polijsten gaan. Of een andere kant opkijken natuurlijk :wink:

En Wilbert ..., ik was mezelf niet. Daarvoor heb ik 3 sexy slavinnen. Een zeept me lekker in, de tweede sponst me zachtjes af, en dan mag de derde me lekker droogwrijven :P Bijna zo lekker als met een Speedster rijden :twisted:
K3?
Bijlagen
pipo.jpg
pipo.jpg (48.35 KiB) 4201 keer bekeken
linne150

Hoezo kapsones

Bericht door linne150 »

De eerste glimlacht de tweede lacht en de derde lacht zich DOOD.
Plaats reactie