Maik schreef:Wanneer komt er nu eindelijk eens wat meer duidelijkheid van de TB set van Thorney? Het geld brandt in mijn portemonnee en ik hunker naar (veel) meer peekaas!
Hoe langer ik over de 2 opties pieker, hoe meer ik neig naar de Hitec set, al was het alleen maar dat daar nu al aardig wat ervaring mee is en ik weinig narigheid hoor...
Thorney is met zijn bedrijf net verhuisd en is nu bezig met het opbouwen van een ontwikkelings-voertuig om de software te ontwikkelen. Dus daar zullen nog vele weken (lees: maanden) aan op gaan.
stevenflappy schreef:Ja thorney is niet snel!! Toch Pipo?!!
Nou, ik heb hem 2 weken geleden nog eens een mailtje gestuurd omdat ik een uitlaatdeel wou kopen. Wacht nu nog altijd op antwoord
Ik denk wel dat hij druk zal zetten achter die throttlebodies. Er zijn er in de UK ook al veel die er op zitten te wachten. En dat betekent voor hem dat er veel verdienste met gemoeid is. Wat hij nu met zijn verhuis zeker goed kan gebruiken.
Snel een antwoord geven op een mailtje (ook al is dat geen bevredigend antwoord) is zéér belangrijk deze tijd, Als je te lang niks laat horen gaan ze naar een ander...
Als Thorney zo doorgaat wordt hij het slachtoffer van zijn eigen suc6
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
stef666 schreef:Snel een antwoord geven op een mailtje (ook al is dat geen bevredigend antwoord) is zéér belangrijk deze tijd, Als je te lang niks laat horen gaan ze naar een ander...
Als Thorney zo doorgaat wordt hij het slachtoffer van zijn eigen suc6
Helemaal mee eens, als ze geen mail willen moeten ze ook geen mail adres erbij zetten en alleen een telefoonnummer
Pascal, zullen we een kwantuminkoopje regelen?
Maarten zou het misschien weten, maar mij heeft hij nog niet verteld dat ze niet meer leverbaar zouden zijn....
Ze zullen nog wel leverbaar zijn echter ik weet niet of ze nog zelf opgebouwd mogen worden. misschien dat ze dit in eigen beheer willen houden.
Als ik het doe maik, en die kans is vrij groot zal het voor pas winter zijn voor
ik er aan ga beginnen.
Ik ga eerst investeren in mijn onderstel. Nitrons - ats-dts velgen.
Ja hoor heren, maakt u niet ongerust, de set is nog steeds te koop. Nu zou ik wel meteen de chargecooler radiator naar voren zetten, dat is slechts iets meer werk en geeft een veel beter redement.
Je mag zeker een keer (mee)rijden. Als je zaterdag in zandvoort bent misschien?