Ik hoop het ook Hans!
Ik had al op de MacDonalds site gekeken, maar niets over openingstijden
Je hebt de tijd van 6:30 tot 7:00 om daar te zijn he, dus als je niet die tussenstop nodig hebt om bij te komen, kan je ook een half uurtje later van huis
Ik zal nog even uitleggen waarom zo vroeg eigenlijk echt nodig is.
Als we om 7uur wegrijden bij Venlo, moet je rekenen dat je om 8:30 bij de Ring bent. Dan is het even de benen strekken, even rondkoekeloeren, even beppen

...
Je zit dan zomaar pas om 9:30 weer in je speedster voor je eerste rondje (als je echt van plan bent om te rijden dan, je HOEFT natuurlijk niet te rijden, als je het toch niet helemaal niet zo vertrouwd ofzo als je echt de sfeer en alles live meemaakt...).
Na elk rondje stop je meestal wel weer even, vooral als het je eerste rondjes zijn! 22km op totaal onbekend terrein is namelijk best vermoeiend
Misschien dat je 's ochtends 3 rondjes maakt. Dan tussen de middag even lekker relaxt wat eten (schnitzel met friet!

), want af en toe je rust pakken daar vind ik wel belangrijk. Daar ben je dan ook zo maar weer 2uur mee kwijt.
Dan 's middags, vanaf een uur of 2 weer de baan op, nog minstens 2 rondjes maken (want ik neem minstens een 5 ritten kaart). Tussendoor weer even goed kijken naar al het moois wat op het parkeerterrein staat. En eigenlijk is het ook leuk als we nog even naar 1 van de kijkplekken langs de baan gaan, dan zie je alles ook nog even op snelheid voorbij komen.
Met andere woorden, de dag is zo voorbij, vooral als je niet te laat weer aan de terugreis wilt beginnen voor die laatste meest vermoeiende rit. Ik probeer altijd voor 5uur weer terug te gaan, zodat je nog iets van je avond hebt om weer op te laden voor een harde dag werken op maandag

.
Eventueel eten we nog even wat halverwege de terugweg, bij een AC-restaurantje ofzo, maar dat bespreken we dan nog wel even.
Tot zover deze dienstmededeling