joel do desert schreef:@ Maik ik heb de spacers, wel op terugweg van Leverkusen in een 8km file gestaan. Ivm werkzaamheden hebben ze de A57 voor knooppunt Neuss versmald naar 1 baan. Na de file wel voor de eerste keer getopt, iets van 225 km op de teller, GPS op dat moment heb niet kunnen aflezen.
Aai... dat is wel balen... ook nog later bij Utrecht in de file gestaan misschien? Ik niet want ik wist dat het daar een zooitje was, dus ben over de A15 teruggereden.
@ Van Dijk, Foto's?? Ik had wel een camera bij me maar geen foto's gemaakt. Marcel, passagier van de Subaru die mee was, heeft een filmpje tijdens een lap van Maik gemaakt en enkele foto's onderweg naar Nürnburg. Op de Ring heeft hij bij mijn weten enkel een paar plaatjes van een gecrashte Honda S2000 geschoten.
Ik zal nog wel even aan Marcel vragen of hij wat beeldjes heeft, zodat ik die hier kan posten...
@ Boink, mis de Nederlandse Ferrari 360 Stradale op Autogespot, deze ging gelijk met Maik de baan op, had uiteindelijk iets van 10 seconden voorsprong en dat met 275pk meer

.
En ik was na de slagbomen nog rustig mijn handschoenen aan het aandoen!
Bruut geluid zat erin, maar helaas was de berijder alleen goed in hard rechtuit rijden

, helaas ook vlak buiten het circuit

[/quote]