Bezoek Nordschleife/Nürburgring

Aanstaande evenementen.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Euhhh, een paar maar. Ik heb al zoveel foto's van andere jaren, tegenwoordig geniet ik meer van het "met blote oog" zien i.pv. door een zoekertje :wink:

Ik zoek ook nog wel even op de sites van alle fotograven die langs de baan lagen :)

Ik heb trouwens weer 20s van mijn tijd afgereden, maar na mijn laatste rondje die ik als pasagier met iemand meereed weet ik waar wel weer heel wat meer tijd te winnen is (de snelle bochten).
Afbeelding
Maik

Bericht door Maik »

Waar blijft Boink eigenlijk met wat mooie foto's? :wink:
Ik heb je niet gezien eigenlijk! Heb jij wel ons/onze auto's gespot?
Afbeelding
Boink
Lid

Bericht door Boink »

Ik heb 2 Nederlandse speedsters gezien.. :P
Maik

Bericht door Maik »

Een rode en een oranje soms? :wink:
Afbeelding
Boink
Lid

Bericht door Boink »

Ja :P
Boink
Lid

Bericht door Boink »

Van de rode alleen heb ik trouwens foto's :) Die oranje heb ik 1 zien rijden bij de ingang. De rode stond bijna de hele dag geparkeerd? :shock:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Mike '' leg dat eens uit :?
Boink
Lid

Bericht door Boink »

joel do desert
Actief lid

Bericht door joel do desert »

@ Maik ik heb de spacers, wel op terugweg van Leverkusen in een 8km file gestaan. Ivm werkzaamheden hebben ze de A57 voor knooppunt Neuss versmald naar 1 baan. Na de file wel voor de eerste keer getopt, iets van 225 km op de teller, GPS op dat moment heb niet kunnen aflezen. :D

@ Van Dijk, Foto's?? Ik had wel een camera bij me maar geen foto's gemaakt. Marcel, passagier van de Subaru die mee was, heeft een filmpje tijdens een lap van Maik gemaakt en enkele foto's onderweg naar Nürnburg. Op de Ring heeft hij bij mijn weten enkel een paar plaatjes van een gecrashte Honda S2000 geschoten.

@ Boink, mis de Nederlandse Ferrari 360 Stradale op Autogespot, deze ging gelijk met Maik de baan op, had uiteindelijk iets van 10 seconden voorsprong en dat met 275pk meer :!: .
Maik

Bericht door Maik »

Wat isie toch mooi he?! :lol:

Tsja, ik heb 4 rondjes gereden, verspreid over de hele dag. Toen vond ik het wel weer welletjes. 88km circuit is best al lekker :wink:
Verder heb ik het dan druk genoeg met kijken naar anderen, lunchen en meerijden met anderen :)

Dus je hebt geen foto van mij rijdend Boink? De rode speedster dus... Jammer maar helaas als het niet zo is....
Ik heb nog wel een kaartje van een Vlaming gehad die mij als het goed is op het baan gekiekt heeft, die ga ik nu dus maar even mailen!
Afbeelding
Boink
Lid

Bericht door Boink »

Die moet nog komen!!
Heb heel veel moois gezien in het weekend dat ik daar was!!

Die S2000 heb ik later nog op een aanhanger zien staan bij het Novotel!
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Was hem zeker aan het inrijden 8) :lol:
Boink
Lid

Bericht door Boink »

@ Maik!

Nee ik heb helaas geen pics van je rijdend!
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Boink schreef:@ Maik!

Nee ik heb helaas geen pics van je rijdend!
Zeg boink'' zo snel was Mike toch niet :?: :lol:
Maik

Bericht door Maik »

joel do desert schreef:@ Maik ik heb de spacers, wel op terugweg van Leverkusen in een 8km file gestaan. Ivm werkzaamheden hebben ze de A57 voor knooppunt Neuss versmald naar 1 baan. Na de file wel voor de eerste keer getopt, iets van 225 km op de teller, GPS op dat moment heb niet kunnen aflezen. :D
Aai... dat is wel balen... ook nog later bij Utrecht in de file gestaan misschien? Ik niet want ik wist dat het daar een zooitje was, dus ben over de A15 teruggereden.

@ Van Dijk, Foto's?? Ik had wel een camera bij me maar geen foto's gemaakt. Marcel, passagier van de Subaru die mee was, heeft een filmpje tijdens een lap van Maik gemaakt en enkele foto's onderweg naar Nürnburg. Op de Ring heeft hij bij mijn weten enkel een paar plaatjes van een gecrashte Honda S2000 geschoten.

Ik zal nog wel even aan Marcel vragen of hij wat beeldjes heeft, zodat ik die hier kan posten...
@ Boink, mis de Nederlandse Ferrari 360 Stradale op Autogespot, deze ging gelijk met Maik de baan op, had uiteindelijk iets van 10 seconden voorsprong en dat met 275pk meer :!: .
En ik was na de slagbomen nog rustig mijn handschoenen aan het aandoen! :lol:
Bruut geluid zat erin, maar helaas was de berijder alleen goed in hard rechtuit rijden :wink: , helaas ook vlak buiten het circuit :x :evil: [/quote]
Afbeelding
Plaats reactie