En het goede nieuws (voor mij althans); ik pas erin! Ik zal niet zeggen dat hij een stuk rianter is binnenwerks, maar tov. de Lotus Elise MK1, is da afstand rugleuning – pedalen net iets langer. Hierdoor zaten mijn knieën net iets lager, waardoor niets een (voorzichtig) ritje in de weg stond.
Ik heb genoten en Paul wel 20x verteld wat een geweldige auto het is! De speedster heeft beduidend minder koppel dan m’n huidige 928 (430Nm/3000t p/m), maar dat wordt op een uiterst prettige manier in de bochten weer teruggewonnen. Maar dat is wel flink appelen met peren vergelijken natuurlijk! En als je hem flink op toeren houdt mis je dat ook niet.
Dat is overigens niet wat ik gedaan heb uiteraard, omdat het mijn auto niet is, plus dat het behoorlijk nat was op de weg vandaag. Maar ik heb flink wat van het potentieel mogen proeven.
Maar goed, nu ik weet dat de Speedster mij ook past, komt misschien wel het moeilijkste gedeelte van het verhaal; mijn speedster zien te vinden! Ik ga in ieder geval op zoek en wie weet, ergens daarbuiten -gekoesterd door zijn huidige baasje- staat mijn toekomstige Speedster al te wachten. Ik kan in ieder geval niet wachten!
Paul, nogmaals bedankt!!!!