Inderdaad rij ik de motor ook altijd goed warm voor ik ga knallen, wie dat niet doet...
Zou heel goed kunnen dat Markus (Vmax) jou mijn "oude" Garrett incl. spruitstuk en downpipe heeft aangeboden, maar die heeft hij inmiddels al verkocht
Kleine update: De Speedster staat weer thuis in de garage, motorisch helemaal gereed voor 450pk/600nm maar nog altijd zonder werkende versnellingsbak. Hierdoor is de motor ook nog niet afgesteld...
Het plan was om de synchro´s te vervangen door sterkere, aangezien die gesneuveld zijn afgelopen jaar, maar er is niet aan te komen tenzij je ze speciaal laat maken... Dan nog blijft het natuurlijk zo dat ik weer een onderdeel sterk genoeg heb gemaakt en dus bij de volgende zwakste schakel zal stranden Daarom heb ik nu besloten de bak volledig te versterken en komt er een tandwiel set in met rechte vertanding die is afgepast op het motorvermogen/toerengebied en bandenmaat Dit alles zal door Drenth Gearboxes gedaan worden. Helaas duurt het daardoor nog wel tot begin april voor de Speedster weer rijdend is (had klaar willen zeggen, maar klaar is hij waarschijnlijk nooit... heb nog wel een verlanglijstje ). Wel zijn dan de motor en aandrijflijn klaar en zou ik de 10.6 die nu door Klasen Motors is gerealiseerd meet hun Speedster moeten kunnen verbeteren
Ga hem van het weekend wel weer eens POETSEN!