Als hetzelfde gebeurt als bij de american lemans auto's, laat dan maar zitten.
De zooi die zij op de weg oppikken wordt namelijk met grote kracht tegen de onderkant van de louvers geblazen waardoor deze na korte tijd het begeven en dan heb je een mooi groot gat waar eerst de louvers zaten. Ook mooi
Dat is ook precies waarom de louvres bij de TVR Sagaris dicht zijn, terwijl de vorm wel in het ontwerp is gebleven. Tweede bijkomende probleem was het regelmatig sneuvelen van de voorruit door opgeworpen stenen.
Los daarvan is de Speedster een van de weinig productieauto's op de wereld die geen last heeft van lift aan de voorkant, maar door het ontwerp van bodemplaat en body downforce genereerd (dit is napraten van wat ik ooit ergens gelezen heb ...)
Als hij standaard geen last van lift heeft aan de voorkant, geven die louvres dus ook echt meer downforce. Maar grip aan de voorkant heeft de speedster eigenlijk al genoeg, vooral in snelle bochten, anders is het ook wel op te lossen door een dikkere/grotere lip aan de voorkant.
Maar het gaat sowieso gebeuren op die rode kitcar van Flap, of het nou zin heeft of niet