Vandaag dus met de autoambulance richting Duitsland geweest..... en deze zwarte speedster daar maar mooi laten staan....
Zijn omschrijving:
"Am Auto fehlen noch die Windschutzscheibe, die Haube vorne, der Kühler, ein Innenkotflügel, ein Nebelscheinwerfer und der Airbag. Ein paar Schläuche und elektrische Leitungen müssten erneuert bzw. instand gesetzt werden."
En op mijn vragen of het chassis, onderstel en de crashbox nog in orde waren was zijn antwoord "dat de crashbox maar minimale schade had opgelopen en dat dit simpel gerepareerd was. Verder geen zichtbare schade aan frame en onderstel"...
Jullie (en ik ook) hadden terecht alvraagtekens gezet bij die rare raamframesteun rechts. Hier bleek dus een zwart plaatje overheen gepopt /gehobbiet te zitten. Daaronder was alles open en kon je nog de restanten van het polyesther voelen knisperen.

De crashbox was op eenzelfde wijze met plaatjes en glasvezel aan elkaar gemeubeld

Afijn.. De beste man wilde ook niet een beetje toegeven dat er toch meer schade was dan ie verteld had dus dan maar gewoon niet kopen. (begon te praten over een advocaat, maar in dat geval kan ik misschien nog wel wat reiskosten gaan terugvragen wegens misleiding ofzo...
Oh ja, hapje uit beide deuren van de voorclam en scheur rechts in voorspoiler. Heb niet eens verder naar de motor en wielophanging gekeken.
Wie weet staat ie binnenkort weer op e-bay.de. Zal ik 6000,- bieden...
Volgende keer beter... Wel heel erg mooi hoor, zo'n zwarte...