Wie is dat met die rode bodywarmer?piet schreef:Die ene rooie is wel erg mooi.
kent iemand deze speedster?
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid
hoeveel geld wordt erop gezet????
hij is metallic......het spijt me maar dan is het 1 van de 3,die man heeft bij me vader in de beurt gewoond........
maar goed rare discussie weer dit,ik maak in het weekend wel fotoos.....dna zie je die wel!mazzel!!!!!!
of zoals ik al eerder zei,ga eens langs....maar metallic is ie zeker...dat verklaart ook dat ie in de zon lichter van kleur is.....
hij is metallic......het spijt me maar dan is het 1 van de 3,die man heeft bij me vader in de beurt gewoond........
maar goed rare discussie weer dit,ik maak in het weekend wel fotoos.....dna zie je die wel!mazzel!!!!!!

of zoals ik al eerder zei,ga eens langs....maar metallic is ie zeker...dat verklaart ook dat ie in de zon lichter van kleur is.....
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- zoonvanlinne150
- Mega lid
ik zal jullie allemaal uit de droom helpen, ik heb vandaag de auto en de originele aankoopnota gezien, hij is british racing green, wat geen metallic kleur is en dus echt niet le mans, wat wel metallic is. 100% ik heb het duidelijk gecontrolleerd. Ik heb overigens de auto gekocht onder voorbehoud van een proefrit morgen (accu was plat)
Ik heb er ook ff onder gekeken,maar daar is niks te zien dan een vlakke bodemplaat en twee blauwe stangen bij de voorwielen. Geen tekenen van schade en dat is ook allemaal te zien in de onderhoudshistorie in de compu aldaar. Ik ben benieuwd.
Ik heb er ook ff onder gekeken,maar daar is niks te zien dan een vlakke bodemplaat en twee blauwe stangen bij de voorwielen. Geen tekenen van schade en dat is ook allemaal te zien in de onderhoudshistorie in de compu aldaar. Ik ben benieuwd.
Groeten van Roy
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
WOUW, gefeliciteerd man!!Roytuner schreef:zo dat rijd wel top, niet echt snel op het rechte stuk zoals de evo, maar god, wat stuurt dat lekker en communiceert dat prettig! Ze gaan hem nog helemaal nakijken en als er niks raars is, is ie verkocht! Heb er zin in.
Ik kan mij nog goed mijn eerste kilometers herinneren.

(Ik had 's avonds kramp in mijn gezicht van het greinzen.)

- zoonvanlinne150
- Mega lid