Verzekeringen: Zullen we de agenda vast trekken?
- joel do desert
- Actief lid
- joel do desert
- Actief lid
Ik heb inderdaad ook de verzekering via Quarz bij Fortis (voor zover ik weet de enige verzekering die deels circuit dekt).
Voor zover ik weet is vrijrijden.nl toch niet georganiseerd door de HARC (www.harc.nl)?
Een lijstje van circuitdagen is er volgens mij niet. Kijk in de voorwaarden van je verzekering. Daar staat vermeld waar het evenement aan moet voldoen wil het voor dekking in aanmerking komen. Ik heb begrepen dat de regels bij vrijrijden.nl amper bestaan en er bv. ook geen verplichte rijdersbriefing is. Dus het lijkt me dat dit niet gedekt zal zijn.
Mark
Voor zover ik weet is vrijrijden.nl toch niet georganiseerd door de HARC (www.harc.nl)?
Een lijstje van circuitdagen is er volgens mij niet. Kijk in de voorwaarden van je verzekering. Daar staat vermeld waar het evenement aan moet voldoen wil het voor dekking in aanmerking komen. Ik heb begrepen dat de regels bij vrijrijden.nl amper bestaan en er bv. ook geen verplichte rijdersbriefing is. Dus het lijkt me dat dit niet gedekt zal zijn.
Mark
C30-94@0.55bar
Ik heb destijds dat circuit verzekeringsverhaal bij vanSten gehoord en wat ik me kan herinneren is dat een rijdersbriefing juist onderdeel van een evenement moet zijn (en uiteraard verplicht gevolgd moet worden).Herman schreef:mits de rijdersbriefing (als die er is) wordt gevolgd
Evenementen zonder rijdersbriefing zijn dus zo wie zo niet gedekt.
Wellicht zinvol om dat eens in de voorwaarden na te kijken...