Neem aan dat je het verbruik van de water(-methanol) injectie bedoeld... Eerlijk gezegd geen idee . De inspuiting is afhankelijk van de turbodruk en daarop afstelbaar, zo kan je de injectie bijvoorbeeld pas vanaf 1.5bar turbodruk laten plaats vinden waardoor het waterverbruik bij straat gebruik zeer gering zal zijn. Denk echter dat ik de injectie al wens vanaf ~1bar, waardoor dus ook het verbruik wat hoger zal komen te liggen doordat het systeem vaker wordt aangesproken. Ken iemand die het ook vanaf 1bar gebruikt tijdens dragracen en die haalt zo'n 15 tot 20 sprintjes op 2l, maar ik zal het in de gaten gaan houden
@Herman: Super dat hij zo goed als probleemloos door de APK is gerold Is jou mapping eigenlijk gemaakt met of zonder LMM? Markus heeft er bij mij nu speciaal voor de APK tijdelijk een tussen gezet om zeker te zijn Zodra de APK gedaan is gaat de LMM er gelijk weer tussen uit en gaan we voor de "echte"mapping
@Maik: Zelf gebruik ik meestal, en zeker als ik echt ga knallen, een "Octaan Booster", dus haal de RON100 al