
Met een sportkat erbij die trouwens op een andere plaats kom te zitten.

En dan een einddemper van Miltek moet je een mooi geheel hebben.
Ik denk dat het wel interessant is , want anders zal de sportkat niet in de bocht komen te zitten maar gewoon op de plaats waar hij nu zit. Ik heb ook al korte spagettispruitstukken gezien en dat is inderdaad minder interesant. Als ik het doe dan doe ik het goed en in 1 keer. Puur voor de pk winst en het geluid.markv schreef:Beetje weinig info op dat website voor iets wat zoveel geld kost. Hoe lang is het primaire gedeelte en het secundaire gedeelte? Dat is toch iets wat je op z'n minst moet weten voor zoiets. Anders is het wel erg lastig inschatten of het z'n geld waard is.
Als dit echt een goede is, dus met voldoende lengte, kan dit wel eens een HELE interessante zijn..
Mark
Dat ligt eraan. Om voldoende lengte te maken zullen ze dan eigenlijk eerst naar de rechterkant van de auto moeten gaan, daar bocht maken, en dan naar links oversteken. Als ze dat hebben gedaan, dan heb je hiermee eentje die waarschijnljik voldoende lengte heeft. Als ze naar beneden gaan en dan gelijk naar links zal hij te kort zijn.speedster schreef: Ik denk dat het wel interessant is , want anders zal de sportkat niet in de bocht komen te zitten maar gewoon op de plaats waar hij nu zit. Ik heb ook al korte spagettispruitstukken gezien en dat is inderdaad minder interesant.
Interessante informatie over tuningsmogelijkheden van de 2.2, maar dat was ook wel op andere sites te vinden.Hello,
thanks a lot for your interest in our products.
For the Opel Speedster 2,2l 16V we could offer the following steps:
Performance kits for OPEL Z22SE Engines
Step I : Upgrade to 120kW / 163HP
includes:
• A set of sport camshafts 815,--
• Complete software update of the engine control 562,--
at dbilas dynamic
• Fitting of the sport camshafts 261,--
at dbilas dynamic
Completeprice including fitting at dbilas dynamic 1595,--
You save 43,--
Step II : Upgrade to 123kW / 168HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete 1585,--
software update of the engine control
and a high flow exhaust manifold
• Fitting of the Flowtec -inlet manifold 195,--
• Fitting of the high flow exhaust manifold 131,--
at dbilas dynamic
Completeprice including fitting at dbilas dynamic 1860,--
You save 51,--
Step III : Upgrade to 132kW / 180HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete 1585,--
software update of the engine control
and a high flow exhaust manifold
• A set of sport camshafts 815,--
• Fitting of the Flowtec -inlet manifold 195,--
• Fitting of the high flow exhaust manifold 131,--
• Fitting of the sport camshafts at 195,--
dbilas dynamic
Completeprice including fitting at dbilas dynamic 2870,--
You save 86,--
Step IV : Upgrade to 140kW / 190HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete 1585,--
software update of the engine control
and a high flow exhaust manifold
• A set of sport camshafts 850,--
• Cylinderhead and Valve modification 815,--
• Fitting of the Flowtec -inlet manifold 195,--
• Fitting of the high flow exhaust manifold 131,--
• Fitting of the cylinderhead 717,--
and of the sport camshafts
at dbilas dynamic
Completeprice including fitting at dbilas dynamic 4170,--
You save 123,--
All prices are in EURO and include 16% VAT
Please find enclosed a picture of the high flow exhaust manifold.
For the software update you have to send us the ECU.
For further questions do not hesitate to contact us.
Best regards,
dbilas dynamic
Maybachstr. 3
63322 Rödermark
Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316