Speedster Turbo?

Algemene zaken omtrent onze auto.
Matsuru
Actief lid

Speedster Turbo?

Bericht door Matsuru »

Ik ben aan het overwegen om mijn 2.2 in te ruilen op een Turbo :)
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een turbo met weinig kilometers op de teller EN die dus een 2.2 willen inruilen.
Wie weet er nog een te staan?

Vr.gr. Erwin

P.S. en niet die gele schade bak bij Oosterhout :wink:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Nee, ik weet er geen te koop. ben wel benieuwd naar het prijsverschil.
jans
Giga lid Carbon

Re: Speedster Turbo?

Bericht door jans »

Matsuru schreef:Ik ben aan het overwegen om mijn 2.2 in te ruilen op een Turbo :)
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een turbo met weinig kilometers op de teller EN die dus een 2.2 willen inruilen.

Vr.gr. Erwin

Hi Erwin

Weet er nog wel een paar te staan.
Eindelijk weer eens iemand die een goede beslissing durft te nemen 8)
In nederland zul je denk ik geen turbo vinden, maar dat moet je ,al waren ze er ,óók niet doen.Gewoon naar Duitsland gaan,staan er nog wel een paar voor weinig.

jans
Matsuru
Actief lid

Re: Speedster Turbo?

Bericht door Matsuru »

jans schreef:
Matsuru schreef:Ik ben aan het overwegen om mijn 2.2 in te ruilen op een Turbo :)

Vr.gr. Erwin

Hi Erwin

Weet er nog wel een paar te staan.
Eindelijk weer eens iemand die een goede beslissing durft te nemen 8)
In nederland zul je denk ik geen turbo vinden, maar dat moet je ,al waren ze er ,óók niet doen.Gewoon naar Duitsland gaan,staan er nog wel een paar voor weinig.

jans
Is leuk Jans, maar ik wil mijn 2.2 inruilen. Om deze particulier te verkopen heb ik geen tijd en zin in. Ik wil naar een dealer toe rijden, bijbetaling bespreken en dan kopen of niet kopen.
Ik heb ook even in Duitsland gekeken en daar staan er wel een hoop te koop voor relatief weinig... :shock:
En dan nog het probleem van invoeren en de papierwinkel.

Groet Erwin
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Hi Erwin

Já je zult eerst dan je eigen speedster moeten verkopen.
Maar dan heb je ook een mooi bedrag verdiend op de turbo.
En invoeren is een fluitje van een cent :D
jans
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

jans schreef:Hi Erwin

Já je zult eerst dan je eigen speedster moeten verkopen.
Maar dan heb je ook een mooi bedrag verdiend op de turbo.
En invoeren is een fluitje van een cent :D
jans
Misschien loop ik iemand tegen het lijf die mijn Speedster wilt kopen. Ik heb geen zin om advertentie te plaatsen en dan allemaal kijkers te krijgen of mensen die voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
En jij kan het weten over het invoeren :wink:
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

ik kan het me goed voorstellen hoor.........

Allebei ;) je verlangen naar een Turbo, maar ook dat je geen zin hebt om hem particulier te verkopen en dan te moeten gaan invoeren :roll:

Je kan het wel proberen zoals ik met mijn trike heb gedaan, bij een dealer te koop zetten, en dan spreek je een bedrag af wat hij krijgt als hij verkocht is, zelf geen problemen en je krijgt he geld vanzelf, is mij prima bevallen, toen de speedster particulier gekocht, dat scheelde heel veel geld met die die bij de dealers te koop staan :!:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Misschien loop ik iemand tegen het lijf die mijn Speedster wilt kopen. Ik heb geen zin om advertentie te plaatsen en dan allemaal kijkers te krijgen of mensen die voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Ik begreep dat Opelcentrum Oosterhout op zoek is naar Speedsters. Het is toch wel de dealer voor Speedsters dus het proberen waard. Moet je vragen naar Tjeu van Haaren 0162-455455.
Lotus Elise S2
Matsuru
Actief lid

Bericht door Matsuru »

Hendrik-Jan schreef:
Ik begreep dat Opelcentrum Oosterhout op zoek is naar Speedsters. Het is toch wel de dealer voor Speedsters dus het proberen waard. Moet je vragen naar Tjeu van Haaren 0162-455455.
Oké bedankt, ik zal ereens een belletje aan wagen :wink:

Net meteen gebeld en de receptioniste meldde met vriendelijke stem dat ze aan het lunchen zijn :shock:
Even geïnformeerd naar een Turbo, en hadden er inderdaad een staan. Een Gele :roll: van de directeur en wist niet of die te koop was :lol: .
Ik ga het morgen nog eens proberen, denk ik...
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Ik begreep dat de gele niet meer in de verkoop staat maar dat moet je nog maar informeren.
Wat ik bedoelde was dat zij ook Speedsters inkopen zonder dat je een nieuwe auto bij ze hoeft aan te schaffen.
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Die gele is de schadebak van de quote challenge, ze hebben wel foto's van de schade, zodat je kunt zien dat de alu constructie niet beschadigd was.

Hij is wel mooi vindt ik.
Hardtop erbij, radardetector erin ;) en ik geloof zelfs iets getuned.

Hij staat inderdaad niet te koop, maar zoals ze tegen mij zeiden, ze zijn dealer dus om te verkopen, vraagprijs is € 42.500,-

Hier wat foto's die ik met mijn mobiel ervan gemaakt heb 28 April j.l.
Bijlagen
Afbld(12).jpg
Afbld(12).jpg (17.52 KiB) 7744 keer bekeken
Afbld(13).jpg
Afbld(13).jpg (18.97 KiB) 7744 keer bekeken
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Je kan de foto ook zien in het fotoalbum van deze site.
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Wat ik zelf trouwens ook heel mooi vindt aan deze auto, is dat de deurpanelen en de middentunnel met leer bekleed waren, is dit standaard in een Turbo :?:

Graag zou ik van iemand een duidelijke foto ontvangen van de deurpaneel en de middentunnel die bekleed is met leer, ik ben benieuwd wat dat extra kost als ze de stoelen met leer gaan bekleden.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:Wat ik zelf trouwens ook heel mooi vindt aan deze auto, is dat de deurpanelen en de middentunnel met leer bekleed waren, is dit standaard in een Turbo :?:

Graag zou ik van iemand een duidelijke foto ontvangen van de deurpaneel en de middentunnel die bekleed is met leer, ik ben benieuwd wat dat extra kost als ze de stoelen met leer gaan bekleden.
Hej Marcel

Heb je promotie gemaakt :?:

jans
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:
Hej Marcel

Heb je promotie gemaakt :?:

jans
:lol: Vorig jaar ja ;)

Ach ja wie weet valt het mee ;) de stoelen met zwart leer bekleden met rode stiksels en opvullen van de stoelen kost me € 900,-.....dus wie weet valt het mee die drie stukjes extra :D - het geld is trouwens niet de remmende factor hier, maar de vrouw :roll:

Maar je had best gelijk mijn vraag even kunnen beantwoorden Jans.......is het standaard en heb je er please please please wat foto's van voor me :D
Plaats reactie