Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een turbo met weinig kilometers op de teller EN die dus een 2.2 willen inruilen.
Wie weet er nog een te staan?
Vr.gr. Erwin
P.S. en niet die gele schade bak bij Oosterhout

Hi ErwinMatsuru schreef:Ik ben aan het overwegen om mijn 2.2 in te ruilen op een Turbo![]()
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een turbo met weinig kilometers op de teller EN die dus een 2.2 willen inruilen.
Vr.gr. Erwin
Is leuk Jans, maar ik wil mijn 2.2 inruilen. Om deze particulier te verkopen heb ik geen tijd en zin in. Ik wil naar een dealer toe rijden, bijbetaling bespreken en dan kopen of niet kopen.jans schreef:Hi ErwinMatsuru schreef:Ik ben aan het overwegen om mijn 2.2 in te ruilen op een Turbo![]()
Vr.gr. Erwin
Weet er nog wel een paar te staan.
Eindelijk weer eens iemand die een goede beslissing durft te nemen![]()
In nederland zul je denk ik geen turbo vinden, maar dat moet je ,al waren ze er ,óók niet doen.Gewoon naar Duitsland gaan,staan er nog wel een paar voor weinig.
jans
Misschien loop ik iemand tegen het lijf die mijn Speedster wilt kopen. Ik heb geen zin om advertentie te plaatsen en dan allemaal kijkers te krijgen of mensen die voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten.jans schreef:Hi Erwin
Já je zult eerst dan je eigen speedster moeten verkopen.
Maar dan heb je ook een mooi bedrag verdiend op de turbo.
En invoeren is een fluitje van een cent![]()
jans
Ik begreep dat Opelcentrum Oosterhout op zoek is naar Speedsters. Het is toch wel de dealer voor Speedsters dus het proberen waard. Moet je vragen naar Tjeu van Haaren 0162-455455.Misschien loop ik iemand tegen het lijf die mijn Speedster wilt kopen. Ik heb geen zin om advertentie te plaatsen en dan allemaal kijkers te krijgen of mensen die voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Oké bedankt, ik zal ereens een belletje aan wagenHendrik-Jan schreef:Ik begreep dat Opelcentrum Oosterhout op zoek is naar Speedsters. Het is toch wel de dealer voor Speedsters dus het proberen waard. Moet je vragen naar Tjeu van Haaren 0162-455455.Misschien loop ik iemand tegen het lijf die mijn Speedster wilt kopen. Ik heb geen zin om advertentie te plaatsen en dan allemaal kijkers te krijgen of mensen die voor dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
Hej MarcelMarcel schreef:Wat ik zelf trouwens ook heel mooi vindt aan deze auto, is dat de deurpanelen en de middentunnel met leer bekleed waren, is dit standaard in een Turbo![]()
Graag zou ik van iemand een duidelijke foto ontvangen van de deurpaneel en de middentunnel die bekleed is met leer, ik ben benieuwd wat dat extra kost als ze de stoelen met leer gaan bekleden.
jans schreef:
Hej Marcel
Heb je promotie gemaakt![]()
jans