Zeker na wat ik vanmiddag heb meegemaakt. Ik reed een klein stukje op de snelweg om daarna via binnenweggetjes naar huis te kunnen rijden. Komt een MB SL500 (met RH-kenteken) me inhalen. De bestuurder houdt naast mij in en begint met zijn bijrijder te discussieren wat voor merk mijn Speedy is. Vervolgens trapt de man, grijs en kalend, op het gaspedaal en rijdt te hard verder. Ik ga mijn afrit af en zie tot mijn aangename verrassing dat de SL voor mij staat om ook linksaf te slaan. Vanaf het stoplicht wordt de weg 2-baans en de SL500 trekt op. Tot zijn ergernis blijf ik op gelijke afstand van zijn achterbumper hangen. Bij het volgende stoplicht moeten we stoppen voor oranje-rood. Waarschijnlijk expres sorteert de bestuurder van de SL links voor zodat ik er rechts naast kan komen staan op de nog lege rechterbaan. En toen kwam pas de echte ontgoocheling ... bij de stoplichtsprint moest deze heer, tot nogmaals zijn ergernis, ontdekken dat mijn Speedster sneller sprint dan zijn SL500

Een eindje verderop moest ik rechtsaf en heb ik maar even mijn duimpje opgestoken, de reactie erop heb ik niet meer gezien want ik was al de hoek om.
SteV6