wie herkent die geluid....
Nou hier even een update van mijn bezoek vandaag aan de Opel dealer Merel in Wormerveer. Aller eerst het "aanloop" geluid bij vol optrekken, volgens de monteur zijn de motorsteuen in orde (waar heb ik dat eerder gehoord maar bleek ook niks van waar te zijn
) en de exacte oorzaak hebben ze niet kunnen achterhalen... Fijn weer , nu moet ik nog een keer terug omdat de heren meer tijd nodig hebben!
Dan het ABS verhaal, even een opfrisser: bij koude start gaat het lampje branden om vervolgens na een tijdje (inmiddels even gestopt, motor af en sleutel eruit, bijv. bij de supermarkt) gewoon uit te gaan... De (vakbekwame) monteurs van Merel gooien het erop dat de sensor stuk is (zou het lampje dan niet continue moeten branden vraag ik mij af
) ; of ze even een nieuwe sensor moesten bestellen a € 320,- incl. montage en BTW
Daar ga ik nog maar even over nadenken, kan net zogoed doorrijden tot hij een keer permanent blijft branden dan is vervangen vroeg genoeg dacht ik zo... Remmen doet die auto toch wel
keep you updated

Dan het ABS verhaal, even een opfrisser: bij koude start gaat het lampje branden om vervolgens na een tijdje (inmiddels even gestopt, motor af en sleutel eruit, bijv. bij de supermarkt) gewoon uit te gaan... De (vakbekwame) monteurs van Merel gooien het erop dat de sensor stuk is (zou het lampje dan niet continue moeten branden vraag ik mij af

keep you updated