Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige
Ja de remmen zijn fantastisch!
Alleen wat vibraties bij het remmen als ze warm worden.
Had jij dat ook Herman?
Ik durf niet meer laat in de ankers gaan sinds dat voorval in Zolder dat ik geen remmen meer had ( remolie was aan het koken)
Ben net vader geworden voor de 2de keer en dat doet ook veel.
Er zijn een paar Porsches de vangrail ingegaan en dan begin je toch na te denken !!
Alleen wat vibraties bij het remmen als ze warm worden.
Had jij dat ook Herman?
Ik durf niet meer laat in de ankers gaan sinds dat voorval in Zolder dat ik geen remmen meer had ( remolie was aan het koken)
Ben net vader geworden voor de 2de keer en dat doet ook veel.
Er zijn een paar Porsches de vangrail ingegaan en dan begin je toch na te denken !!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
102mm front 112mm rear with (70+90kg onboard) is still drivable on roads.Herman schreef:Iemand nog tips voor de rijhoogte waarmee we 98% van de verkeersdrempels over komen zonder geschraap?
12cm onder de bodemplaat, lukt dat nog?
11cm?
10?
Om het wetenschappelijk te benaderen, zijn er regels of afspraken over de vorm van drempels (hoogte, inclinatie etc.) in Nederland en omstreken?
Het zijn niet alleen verkeersdrempels waar je rekening mee moet houden, ook parkeergarages en veerboten kunnen lastig zijn.
Ik had er een setje Koni's onder zitten met 14cm bodemvrijheid.
Deze vervangen door een setje Bilsteins met 13cm bodemvrijheid.
De veren van de Bilstein set zijn wel wat zwaarder waardoor voor dagelijks gebruik beide setjes gelijk zijn.
En ik moet heel eerlijk zeggen....van mij mag het wel een cm'tje meer zijn, af en toe schraap ik nog steeds over de grond (met de nummerplaat).
Ik had er een setje Koni's onder zitten met 14cm bodemvrijheid.
Deze vervangen door een setje Bilsteins met 13cm bodemvrijheid.
De veren van de Bilstein set zijn wel wat zwaarder waardoor voor dagelijks gebruik beide setjes gelijk zijn.
En ik moet heel eerlijk zeggen....van mij mag het wel een cm'tje meer zijn, af en toe schraap ik nog steeds over de grond (met de nummerplaat).