Ja, ik heb daar met geknepen billen staan kijken....
Eerst die seal rand eraf zagen!! Toen het raam zelf eruit snijden.
Daarna was er toch geen weg terug.
Degene die mijn ruit vervangen heeft, gaat assistentie verlenen bij de dummies dag!
Nou, ik ben ook aan de beurt, ik kreeg gisteren op Zandvoort een halve aandrijfas op mijn arme voorruitje, NET onder de ruitenwisser. Mooie ster en een barst recht naar boven. In augustus krijgt hij weer een beurt bij het motorhuis dus dan kan er gelijk een nieuwe ruit in met VXR lijst Even niet meer 230 aantikken in de tussentijd dan maar
Het projektiel is lichtjes afgeketst van de voorklep, dus daar zitten nu 2 hele lichte krasjes of eigenlijk moet je het deukjes noemen, maar als ik ze je niet aan zou wijzen, zou je ze niet zien
Geloof me Piet, de steenslag op de neus is echt 100x erger dan die 2 krasjes, en die steenslag geloof ik (nog) wel
Wanneer ga je die van jou eigenlijk calypso rood laten overspuiten?
Ik heb een 2min11 gereden, maar er zit meer (minder?) in als ik een keer een echt vrije baan heb Had gedacht het met deze 2 uur wel een keer te hebben, want er waren niet al teveel deelnemers, alhoewel, toch wel een stuk of 40, maar allemaal netjes verdeeld op de baan en in de tijd gezien (gemiddeld wordt er maar 50-60% van de tijd gereden zeg maar).
Het was in ieder geval super weer en de speedster lag lekker, heerlijk spelen met de balans en een paar keer de Renault en Vodaphone bocht goed onveilig gemaakt
Maik schreef:Aha, dus je hoeft dan alleen maar door te geven of je een zilvere of zwarte lijst zou willen hebben. Dus als ooit nog eens mijn list vervangen gaat worden moet ik niet vergeten een zwarte lijst door te geven.
allen schreef:Knap dat een halve aandrijfas wegketst van de ruit. Speedsters zijn ook zo sterk.
Vorig weekend tegen 130km/h een leeg flesje fanta tegen de voorbumper gekregen, was weer bijtippen geblazen zondagavond . En het was ook nog met voorbedachte rade uit de venster gegooid als ik die blikken zag toen ik ze voorbijreed
Maik schreef:Aha, dus je hoeft dan alleen maar door te geven of je een zilvere of zwarte lijst zou willen hebben. Dus als ooit nog eens mijn list vervangen gaat worden moet ik niet vergeten een zwarte lijst door te geven.
Ik heb precies dat doorgegeven aan Leo (de monteur) en toen belde hij na 10 minuten alweer terug: "een VXR of Scorpion ruit?!"
Die hebben dus allebei een verschillend bestelnummer. Heb toen maar gezegd dat het de VXR ruit moest worden, ik weet verder het verschil niet tussen die 2 opties?