Ik krijg volgende week een nieuwe ruit met zwarte rand, Eef en Huub gaan het doen. Alleen eigen risico van 75 euries.
Ik laat weten hoe het is afgelopen.
Mooi ook van de koeienogen af en de zwarte plakrand
iemand een ID hoeveel de ruit zelf kost?
mijn ruitje heeft wat steenslag en moest het een normale auto en een normale prijs zijn, had ik er al lang een nieuwe ruit in gestoken (ik doe dit geregeld op mijn werk een een ruit van bv een astra kost mij 100€, dus dan zou ik niet twijfelen maar doen), maar een speedsterruit zal wel meer kosten neem ik aan?
anders toch ff glasbreuk verzekeren en binnen een aantal maanden een steentje op men ruit gooien
Ik las op het Uk forum dat iemand 2 schroeven uit zijn frontclam had gehaald, om deze net genoeg te kunnen verbuigen dat de nieuwe ruit er makkelijk in kon. (ben het topic effe kwijt)
Hou dat in je achterhoofd als die ruitenboeren aan je polyester staan te rukken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ik meen me te herinneren dat mijn nieuwe VXR ruit
ongeveer € 700,-- heeft gekost. Heb dit bedrag, minus
eigen risico, van de verzekering teruggekregen.
Heb het toen bij Opelcentrum Oosterhout laten doen.
Edwin (Oosterhout) zijn eerste Speedster voorraam vervangen was die van mij, zo'n 2 jaar geleden. De frontclam bleef er compleet op, hij heeft wel ter bescherming van de lak de hoeken van de frontclam met ductape beplakt.
700€ is wel veel geld, maar dat is dan incl. montage. Montage ben ik van plan zelf te doen, k zou alleen graag ff weten wat de raam zelf kost
@Sooike: een lotusgarage waar ze niet weten hoe ze een Speedster omhoog moeten krikken?
niet zo ver van u is er een Opelgarage waar 2 personen werken met een Speedster, dus daar weten ze wel hoe het werkt
Vanmiddag vervangen, wat een enorme doos voor een voorruit !
Samen met de ruitenboer verwijderd en geplaatst. Keurig gedaan. Mooie zwarte rand nu en helder glas, de lelijke kadett spiegel weggelaten, komt een kleintje op.