ik lees dat julie de pre cat eruit boren en dat het veel werk is maar ik klopte hem er zo uit pijp op zijn kop gehouden een paar klappen me een kunststof hamer en hij was eruit
die van mij was helemaal dichtgebrand
gpr klep meteen dicht gemaakt plus de leiding uit het inlaatspruitstuk eruit gehaald en op het blok afgedicht meteen rvs plaatje en in het spruitstuk een kunststof bus gemaakt die er strak inpast een ronde buis vanaf het luchtfilter naar de gasklep gemaakt k&n inleg filter gemonteerd
en de aanzuigbuis van het luchtfilter verlegdt zodat hij nu extra veel koude lucht krijgt
nou dat alles bij elkaar dat merk je wel onderin sterker en bij 4000 tmp krijg je nu een echte duw in je rug
nu nog turks software zien te krijgen schijnt een pk of 10 te zijn ivm emisie eisen die ze daar niet hadden.
en ik zit er over te denken om zelf een uitlaat spruitstuk van rvs te gaan maken de cat eronderuit en dan ben ik er wel denk ik
vrgr jan