Nadat hij hier de vraag had gesteld of onze Speedy ook iets voor zijn dochter zou zijn ben ik op zijn uitnodiging via PB ingegaan. Ferdinand vroeg of het mogelijk was dat hij en zijn dochter Anne-Claire een proefritje mochten maken in mijn Speedster.
Op een mooie dag een tijdje terug ben ik naar Aerdenhout gereden. Ferdinand was erg onder de indruk van het rijgedrag van de Speedster. Anne-Claire was weg van het modelletje en mijn kleurtje LeMansGroen. Gelukkig voor ons Speedsterbezitters was Anne-Claire niet te spreken over het ontbreken van make-upspiegeltjes, airco, elektrische ramen en spiegels enz.. Maar dus geen Speedster voor Anne-Claire. Het wordt waarschijnlijk een 2ehands Boxster S.
Als tegenprestatie mocht ik even een klein ommetje meerijden in de SLR en een hapje meeeten.
Na het diner en enkele wijntjes was Anne-Claire ook nog in voor een stevig "ritje"

Vandaag kreeg ik van Ferdinand een mailtje met foto's van een SLR-meeting. En die wilde ik jullie niet onthouden!

Die laaste SLR links op de meeste foto's, naast die rode auto, is van Ferdinand.
SteV6