Rustig rond Van Baackel ten Udendoorn

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Gesloten
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Rustig rond Van Baackel ten Udendoorn

Bericht door SteV6 »

Ik weet waarom we niets meer van Van Baackel ten Udendoorn hebben gehoord!

Nadat hij hier de vraag had gesteld of onze Speedy ook iets voor zijn dochter zou zijn ben ik op zijn uitnodiging via PB ingegaan. Ferdinand vroeg of het mogelijk was dat hij en zijn dochter Anne-Claire een proefritje mochten maken in mijn Speedster.

Op een mooie dag een tijdje terug ben ik naar Aerdenhout gereden. Ferdinand was erg onder de indruk van het rijgedrag van de Speedster. Anne-Claire was weg van het modelletje en mijn kleurtje LeMansGroen. Gelukkig voor ons Speedsterbezitters was Anne-Claire niet te spreken over het ontbreken van make-upspiegeltjes, airco, elektrische ramen en spiegels enz.. Maar dus geen Speedster voor Anne-Claire. Het wordt waarschijnlijk een 2ehands Boxster S.

Als tegenprestatie mocht ik even een klein ommetje meerijden in de SLR en een hapje meeeten.
Na het diner en enkele wijntjes was Anne-Claire ook nog in voor een stevig "ritje" Afbeelding.

Vandaag kreeg ik van Ferdinand een mailtje met foto's van een SLR-meeting. En die wilde ik jullie niet onthouden!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die laaste SLR links op de meeste foto's, naast die rode auto, is van Ferdinand.

SteV6
S4 Avant
Maik
Groot Speedster Commandeur

Re: Rustig rond Van Baackel ten Udendoorn

Bericht door Maik »

SteV6 schreef: Na het diner en enkele wijntjes was Anne-Claire ook nog in voor een stevig "ritje"
SteV6
Je bedoelt dat je haar even een flinke veeg hebt gegeven??
That's the way to go Stephan! :P

Sterk verhaal allemaal :wink: , maar hoe rijdt dat nou, zo'n opgevoerde overweight sigaar? Is het enig partij voor Jans? :lol:

Maikel
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Als die turbo schoepen net zo groot zijn als de wielen,want daar lijken ze aardig op, :oops: :oops: heb ik geen schijn van kans. 8)

jans
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

Liever een ster in mijn voorruit dan op mijn gril. Ik kon van mijn baas ook een ster truck krijgen, maar heb bedankt :evil:
van Baackel ten Udendoorn
Nieuw lid

Bericht door van Baackel ten Udendoorn »

Geachte Speedster,

Schaamte vanwege het embleem van mijn SLR heb ik niet, ik mag wel zeggen dat ik die ster erg mooi vind! Het geeft een superieuriteitsgevoel!!!

Met vr. gr. Ferdinand van Baackel ten Udendoornschot

Nb. Ik vraag mij trouwens wel of waarom u ( en enkele andere Speedsterrijders ) het noodzakelijk vonden het Opel-embleem van uw auto te verwijderen, haha ...................
SLR
speedster

Bericht door speedster »

van Baackel ten Udendoorn schreef:Geachte Speedster,

Schaamte vanwege het embleem van mijn SLR heb ik niet, ik mag wel zeggen dat ik die ster erg mooi vind! Het geeft een superieuriteitsgevoel!!!

Met vr. gr. Ferdinand van Baackel ten Udendoornschot

Nb. Ik vraag mij trouwens wel of waarom u ( en enkele andere Speedsterrijders ) het noodzakelijk vonden het Opel-embleem van uw auto te verwijderen, haha ...................
Mooi strak zonder embleem. Geen toeters en bellen op mijn bak. Is tegenwoordig volgens mij in de mode het ABC op de auto en strijping, spoilers enz.

P.S. neem alles niet te letterlijk op :lol:
John
Nieuw lid

Bericht door John »

Ferdinand van Baackel ten Udendoornschot lijkt me eerder een gefrustreerde 16 jarige puber die zich hooguit een tweedehandse VW Polo met spoilertjes kan aanschaffen.
Hier alvast mijn bestelling voor morgen Ferdinand:
1 Big Mac met cola graag.
Aan het rondkijken voor een Speedster...
linne150

Bericht door linne150 »

lachen man.goed gezien.vr.gr.linne 150
SteV6

Re: Rustig rond Van Baackel ten Udendoorn

Bericht door SteV6 »

Maik schreef: ... , maar hoe rijdt dat nou, zo'n opgevoerde overweight sigaar? Is het enig partij voor Jans? :lol:

Maikel
Zo'n hamerende V8 heb ik een zwak voor. Heerlijk om te horen hoe 5.4 liter kan klinken alsof er een jachtvliegtuig uit WO II over komt scheren. En in de rechte lijn verliest Jans naar de 200 km/h al 2 seconden :shock:
John schreef:Ferdinand van Baackel ten Udendoornschot lijkt me eerder een gefrustreerde 16 jarige puber die zich hooguit een tweedehandse VW Polo met spoilertjes kan aanschaffen.
Hier alvast mijn bestelling voor morgen Ferdinand:
1 Big Mac met cola graag.
Daar vergis je toch lelijk in John.

SteV6
S4 Avant
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Ach het enige wat een ster bij mij oproept is en volgens autoweek bij vele andere: TAXI!!!! Dan maar een Opel!
van dijk

Bericht door van dijk »

Ik heb ook een SLR gekocht. die van mij is schaal 1:43 en die van jouw :wink:

Martin van Dijk
Dutch Boy
Actief lid
Contacteer:

prachtig

Bericht door Dutch Boy »

Ziet er prachtig uit, nog even doorsparen, de 3 dames (nb: dochters) het huis uit, het huis er ook uit, de Speedy T inruilen en ....... 8)

(nb: nu zie ik ze niet allemaal maar ik mis een Aerdenhouts kenteken, of rijdt ie in het fiscaal vriendelijke Andorra?)
van Baackel ten Udendoorn
Nieuw lid

Bericht door van Baackel ten Udendoorn »

Beste John,

"I have a dream" zei Martin Luther King in 1963. Voor enkele hardwerkende mensen onder ons komen dromen uit, vandaar dat ik ook uitermate contant ben met mijn SLR.
Voor anderen echter zal het bij die droom blijven:"John, droom lekker verder ................."

Ferdinand
SLR
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Volgens mij kunnen dit soort threads beter op slot.
Leiden nergens toe :!:
Gesloten