Cars and Coffee in Rotterdam
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Bitterkoekje
- Lid
Ben ik deels met je eens. Alleen is het erg lastig een vergunning te krijgen voor een evenement wat lawaai met zich meebrengt. Aangezien we nog lang geen status a la Bavaria City race hebben, zullen we het hier mee moeten doen. Porsche Centrum Rotterdam is het geworden.M-speed schreef:wel beetje vage plek voor een soort van meeting te houden
Makkelijk te vinden, geen omwonenden, deugdelijk sanitair en voldoende parkeer gelegenheid. In combinatie met lekkere koffie en sandwiches....geen probleem lijkt me zo.
Enkele topstukken tot nu toe : Bugatti Veyron, Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissan GT-R en hopelijk veeeel Speedsters.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
speedster
De communicatie is hersteld en de afspraken gemaakt!!!Bitterkoekje schreef:Even voor de goede orde, ik heb de verkoper zelf niet op de hoogte kunnen houden. Ik lag na een motorongeluk zelf in het ziekenhuis. Vandaar ook mijn langdurige afwezigheid op het forum. We hebben nu weer gewoon contact...en de Speedster komt gewoon naar Nederland.
De communicatie zal niet de schoonheidsprijs verdienen, dat ben ik met je eens. Maar ik zal persoonlijk zorgen dat dit in orde komt.
Natuurlijk was er verontwaardiging maar we wisten ook niet wat er aan de hand was.
Ik heb alle begrip voor de situatie waarin Bitterkoekje zich bevindt, zo'n dingen gaan boven alles.
Ben blij dat alles terug goed komt! Een spoedig herstel! En.... tot binnenkort. Heel binnenkort

Ik heb er nog geen meter mee gereden sinds onze laatste contacten.

Morgen komt er wel iemand kijken doch dat annuleer ik alvast.
Opel Vectra GTS 1.9 cdti (150pk) TE KOOP
Opel Insignia Sport (160pk) ( Feb 2009)
Opel Astra Break 1.7 cdti (100pk)
Opel Manta B GSI bwj 1983
Opel Insignia Sport (160pk) ( Feb 2009)
Opel Astra Break 1.7 cdti (100pk)
Opel Manta B GSI bwj 1983
-
- Actief lid
- Bitterkoekje
- Lid
Cynisch is goed...Geen nieuwe liefde, alleen mijn laatste fotoshoot. Verder heb ik vanuit het ziekenhuis bed lekker kunnen brainstormen over nieuwe ideeen. Kon immers geen kant op. Met Cars and Coffee als resultaat....het bestaat trouwens al in de US. Wij mogen het nu de naam in Nederland voeren.ohjeetje.. schreef:Komt dit echt goed? Ik zie een Lotus avatar bij Bitterkoekje...een nieuwe overrompelende liefde? En kennelijk tijd genoeg om dit concept in het ziekenhuis of zo te realiseren. Ben ik cynisch? Jazeker...
Groeten,
Nico
Ahaa... Vond het al vreemd dat het zo ineens stil bleef.Bitterkoekje schreef:Even voor de goede orde, ik heb de verkoper zelf niet op de hoogte kunnen houden. Ik lag na een motorongeluk zelf in het ziekenhuis. Vandaar ook mijn langdurige afwezigheid op het forum. We hebben nu weer gewoon contact...en de Speedster komt gewoon naar Nederland.
De reden is natuurlijk gewoon kl%te en ik wens je alle sterkte en beterschap toe.
In ieder geval goed om te horen/lezen dat je er weer bij bent en dat de speedster dus alsnog naar NL komt.
Veel succes met het evenement, hopelijk lukt het mij om dit in mijn agenda in te passen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer: