Cars and Coffee in Rotterdam

Aanstaande evenementen.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Een lotushond die een bot vangt... Ik hoef het niet te zien!
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

Volgende keer SCHEVENINGEN!!!!!! 8)
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

wel beetje vage plek voor een soort van meeting te houden :?
Bitterkoekje
Lid

Bericht door Bitterkoekje »

M-speed schreef:wel beetje vage plek voor een soort van meeting te houden :?
Ben ik deels met je eens. Alleen is het erg lastig een vergunning te krijgen voor een evenement wat lawaai met zich meebrengt. Aangezien we nog lang geen status a la Bavaria City race hebben, zullen we het hier mee moeten doen. Porsche Centrum Rotterdam is het geworden.

Makkelijk te vinden, geen omwonenden, deugdelijk sanitair en voldoende parkeer gelegenheid. In combinatie met lekkere koffie en sandwiches....geen probleem lijkt me zo.

Enkele topstukken tot nu toe : Bugatti Veyron, Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissan GT-R en hopelijk veeeel Speedsters.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Maik schreef:HJ, jij lotushond, ik bot???
Zie je wel, hij heeft ook goede kanten.
Bedankt voor de tip, ik blijf je eeuwig dankbaar!
Lotus Elise S2
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

En na afloop in colonne naar Soesterberg. :lol:
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

das dan zeker een tank leeg aan het eind van de dag :P
Gtske
Lid

speedster

Bericht door Gtske »

Bitterkoekje schreef:Even voor de goede orde, ik heb de verkoper zelf niet op de hoogte kunnen houden. Ik lag na een motorongeluk zelf in het ziekenhuis. Vandaar ook mijn langdurige afwezigheid op het forum. We hebben nu weer gewoon contact...en de Speedster komt gewoon naar Nederland.

De communicatie zal niet de schoonheidsprijs verdienen, dat ben ik met je eens. Maar ik zal persoonlijk zorgen dat dit in orde komt.
De communicatie is hersteld en de afspraken gemaakt!!!
Natuurlijk was er verontwaardiging maar we wisten ook niet wat er aan de hand was.
Ik heb alle begrip voor de situatie waarin Bitterkoekje zich bevindt, zo'n dingen gaan boven alles.
Ben blij dat alles terug goed komt! Een spoedig herstel! En.... tot binnenkort. Heel binnenkort :wink:

Ik heb er nog geen meter mee gereden sinds onze laatste contacten. :!: Ik dacht altijd wel ergens dat het goed zou komen.
Morgen komt er wel iemand kijken doch dat annuleer ik alvast.
Opel Vectra GTS 1.9 cdti (150pk) TE KOOP
Opel Insignia Sport (160pk) ( Feb 2009)
Opel Astra Break 1.7 cdti (100pk)
Opel Manta B GSI bwj 1983
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Komt dit echt goed? Ik zie een Lotus avatar bij Bitterkoekje...een nieuwe overrompelende liefde? En kennelijk tijd genoeg om dit concept in het ziekenhuis of zo te realiseren. Ben ik cynisch? Jazeker...

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Bitterkoekje
Lid

Bericht door Bitterkoekje »

ohjeetje.. schreef:Komt dit echt goed? Ik zie een Lotus avatar bij Bitterkoekje...een nieuwe overrompelende liefde? En kennelijk tijd genoeg om dit concept in het ziekenhuis of zo te realiseren. Ben ik cynisch? Jazeker...

Groeten,

Nico
Cynisch is goed...Geen nieuwe liefde, alleen mijn laatste fotoshoot. Verder heb ik vanuit het ziekenhuis bed lekker kunnen brainstormen over nieuwe ideeen. Kon immers geen kant op. Met Cars and Coffee als resultaat....het bestaat trouwens al in de US. Wij mogen het nu de naam in Nederland voeren.
metallic
Actief lid

Bericht door metallic »

bitterkoekje meeting rotterdam.

lijkt me wel wat die meeting en ik ben die zondag vrij. :)
ik ga zelf over de a-15 richting rotterdam (tiel-papendrecht enz.)dus als er speedsterrijders ook belangstelling hebben kunnen we misschien met een paar oprijden.spreken we onderweg een punt af?
:wink:
groet nico
Rallye
Actief lid

Bericht door Rallye »

Bitterkoekje schreef:Even voor de goede orde, ik heb de verkoper zelf niet op de hoogte kunnen houden. Ik lag na een motorongeluk zelf in het ziekenhuis. Vandaar ook mijn langdurige afwezigheid op het forum. We hebben nu weer gewoon contact...en de Speedster komt gewoon naar Nederland.
Ahaa... Vond het al vreemd dat het zo ineens stil bleef.
De reden is natuurlijk gewoon kl%te en ik wens je alle sterkte en beterschap toe.
In ieder geval goed om te horen/lezen dat je er weer bij bent en dat de speedster dus alsnog naar NL komt.

Veel succes met het evenement, hopelijk lukt het mij om dit in mijn agenda in te passen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Rikster
Mega lid

Bericht door Rikster »

Bitterkoekje schreef:Enkele topstukken tot nu toe : Bugatti Veyron, Lamborghini Gallardo Superleggera, Nissan GT-R en hopelijk veeeel Speedsters.
Baal nu al dat ik de eerste meting nog niet terug ben van vakantie... had het geweld van die Bugatti graag gezien vanuit mijn Speedster :shock:
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Als mijn kop gemaakt is en gemonteerd kom ik zeker even kijken!!
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

:bash:
Plaats reactie