Probleempje : Start wel maar reageert niet op gaspedaal
Kan me nog uit mijn brommertijd herinneren dat het nogal eens voorkwam dat het gaskabeltje bleef hangen en de gasklep dus vol open bleef staan.
Nu ik erover nadenk, denk ik ook dat dat mijn eerste ervaring met Cruisecontrol was.
Nu ik erover nadenk, denk ik ook dat dat mijn eerste ervaring met Cruisecontrol was.

"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
Dit is leverbaar door vreedijk engineering
Nou zit ik mij af te vragen hoe de standaard ecu reageert als er geen signaal meer komt van de gaspedaal sensor.
Denk dat dit allemaal weer eens niet zo makkelijk gaat worden.
Krijg er steeds meer last van, gisteravond ook weer gestaan. Moet nu echt wat gebeuren. Van t weekend draden controleren.
De controller kost € 337,- ex btw
software kan je downloaden op http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ntrol.html
Gr Wouter
Vreedijk-Engineering
Nou zit ik mij af te vragen hoe de standaard ecu reageert als er geen signaal meer komt van de gaspedaal sensor.
Denk dat dit allemaal weer eens niet zo makkelijk gaat worden.
Krijg er steeds meer last van, gisteravond ook weer gestaan. Moet nu echt wat gebeuren. Van t weekend draden controleren.
De controller kost € 337,- ex btw
software kan je downloaden op http://www.tfelectronics.com.au/PageFil ... ntrol.html
Gr Wouter
Vreedijk-Engineering
Re: Probleempje : Start wel maar reageert niet op gaspedaal
Zo's twee jaar geleden had ik hetzelfde probleem.Wat rommelen met de gaspedaalstekker leek iets op te lossen (bleef het aan paar weken weg), maar pas nadat ik alle pennetjes in de gaspedaalstekker een stukje had dichtgebogen was het opgelost. Tenminste, dat dacht ik 1,5 jaar lang. Zojuist weer stilgevallen. Ben jij er nu nog definitief achtergekomen wat de oorzaak bij jou was Gerard?Treertje schreef:Goede morgen ieder,
Dit weekend volgende probleem ontstaan :
Motor start gewoon, maar reageert niet op gaspedaal.
Ligt dit aan de potmeter op gaspedaal of aan de gasklep?
Hoe krijg ik de foutmelding ge-reset? (lampje motor management)
Wie kan me hier bij helpen?
gr.
Gerard