Ziet er HEEL goed uitpaul schreef:Prachtwagen![]()
Kan niet wachten om 'm in 't echt te zien.
Hou 'm wel heel hè![]()
Paul.
Verbouwing Speedster -> carbon GT3 Exige
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- zoonvanlinne150
- Mega lid
als ie bij een apk meester geen problemen geeft.....zal er dan wel een probleem zijn?dat is dan toch vreemd....Herman schreef:Ik wil het niet wetenzoonvanlinne150 schreef:Ben toch heel benieuwd hoe Tha police op die spoilah reageert..........., ben ik HELEMAAAAL niet benieuwd naar
![]()
Maarre staat op de lijst om vervangen te worden. Dit heftige exemplaar is in bruikleen en wordt geruild voor een iets smallere die lichter is en beter verstelbaar![]()
Andere probleempje in de dop is het scherp uitziende splittertje aan de voorkant. Zal een beschermstripje op maken oid![]()
Overigens zaterdag even de APK keurmeester gesproken en die zag geen al te grote obstakels
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Erg mooi Herman,
Ik hoop voor je dat de kleine puntjes die er nog zijn op de geplande data vlot verholpen kunnen worden. En ik ben heel benieuwd hoe hij er na het spuiten uitziet. Laat je nog war Carbon 'blank' zodat te zien blijft dat het een Carbon body is? Of wordt alles gespoten?
Geniet ervan zoals ik nu van je oude Öhlins en de Toyo semi's geniet!
Maarten
Ik hoop voor je dat de kleine puntjes die er nog zijn op de geplande data vlot verholpen kunnen worden. En ik ben heel benieuwd hoe hij er na het spuiten uitziet. Laat je nog war Carbon 'blank' zodat te zien blijft dat het een Carbon body is? Of wordt alles gespoten?
Geniet ervan zoals ik nu van je oude Öhlins en de Toyo semi's geniet!
Maarten