hij was wel vriendelijk maar dat is niet meer als normaal als er een potentiële koper aan komt bellen. Natuurlijk zette ie ook zoveel mogelijk de aandacht op de de dingen die er prachtig uit zagen aan de wagen (aan de wielen waar ie zo had zitten opblinken;...hellspeedster schreef:BTW; ga eens een discutie aan met Alex en je zal zien hoe arrogant dit garagistje uit de hoek kan komen.hellspeedster schreef:Oppassen en goed uitkijken zou ik zeggen.
Mijn perfecte Speedster turbo stond destijds te koop voor 26500 euro en kreeg een bod van deze verkoper van 15000 euro.
Ik heb hem eens flink uitgelachen![]()
Uiteindelijk is hij toch weggegaan voor de vraagprijs.![]()
De audi TT's die hij heeft staan worden bijna allemaal tussen de 8000 en 10000 euro ingekocht!![]()
en dan verder verkocht met een marge van 4 a 5000 euro.
Niet verwonderlijk als ge ziet wat voor een "kot" dat er op zijne grond staat!!!
en vertelde hij dat indien ie niet zeker was van de kwaliteit van de wagen hij toch geen jaar garantie erbij zou geven (maar ik weet ook wel dat ze dit verplicht zijn) .
Het is natuurlijk zn goed recht om een (goedkoop) bod te doen en duur te verkopen hé, hoe zou je zelf zijn