Of die uitlaat kapot is kunnen ze niet zien.Maar omdat de auto nog nieuw is en omdat de uitlaat krom staat is dat al genoeg om een nieuwe te krijgen.
Deze auto wordt wekelijks 2x gepoetst.Ja jongens......Ik ben een poetser
Maar je ziet.Op zulke momenten als dit,haal je dat er uit.
Het probleem is ook dat ze niet weten wat er nu nog allemaal aan scheelt.
De hele achterkant moet er van af.De vraag die men zich nu steld is de volgende.
Als we de achterkant er af halen.Zit die achterkant er dan buiten de vijzen ook nog met kit op bevestigd?Want dan trekken we misschien het hele zaakje naar de kl**te.
Als men een achterkant levert,leveren ze daar ook altijd een soort kit bij om een deel van de achterkant dicht te smeren en vast te plakken.Of wordt dat nu alleen gebruikt om dat kleine luchtroostertje in de achterkant vast te plakken.
Dat waren vooral de vragen die de expert en mijn garagist zich stelden.En dat in combinatie met de staat van de auto,zijn ze dan overeen gekomen om mij alles nieuw aan te bieden.
Het was trouwens ook niet mijn fout dat ze in mijn kont hebben gereden.
En ik vind zelf ook dat ik alles niuw moet krijgen.
Nu mijn garagist is een pietje precies.Helaas heeft hij niet veel ervaring met een speedster.Maar ik vertrouw hem.
Hij maakt oude porsches op en bouwt kever roadsters.
Ik heb hem al bezig gezien.De auto die bij hem buitengaan ( hij is een erkent carrosier )Zijn om af te likken.Hij put veel trots uit zijn ambacht.
Mooi om te zien!
Groeten,