
...kost hetzelfde, maar zit vast op de accu gemonteerd, waarbij de montage simpeler is en de kans op storingen kleiner (geen losse kabels, de originele accuklem gaat op de interrupter en de interrupter gaat op de accu)
Nou, dat is heel stout van je. Dus geen Sinterklaas cadeautje voor jeMaik schreef:Nee, als je de schakelaar na het rijden omzet in principe geen lege accu meer, maar dat had ik toch niet omdat ik een druppellader gebruik (zie het zwart-oranje stekkertje midden onder).
Wees wel gewaarschuwd voor de nadelen als je zo'n schakelaar daar voor gebruikt. Ten eerste werkt je alarm dan niet meer en ten tweede zal je ECU telkens opnieuw de fine-tuning moeten "leren" als je weer eens een stukje gaat rijden. Als je de stroom eraf haalt dan reset je ECU namelijk ook weer (hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk ).
Dat stof heb ik express laten liggen om jou, Pipo en Wilbert te narren natuurlijk....
Die aluminium slang hou je volgens mij alleen zo clean als je weinig of niet met je speedster rijdt... Maar hij kan natuurlijk ook onlangs vervangen zijn.allen schreef:Pipo welke wax gebruik jij voor je kachelbuis?
Is dit enkel een auto of speedster tik, of is het gehele huis zo "schoon"?Pipo schreef:Ken je me nu nog niet?Ik poets alles, zelfs de onderkant van het motorblok
. 't Voordeel van een smeerput te bezitten.
De radiatorbuis is nog altijd de originele. Maar mijn Speedster komt zelden vocht tegen (de garage is ook verwarmd). Dus oxideert het aluminium niet.
Het slechte weer (en mijn nieuwe job) zijn er debet aan dat hij nu al goed 3 maanden stil staatMet uitzondering van de meters dat ik hem verduwd heb
En zelfs dan heb ik hem nog 2 maal gepoetst zodat het metaal en lak hun beschermlaag behouden.
Ik had eigenlijk mijn verzekering voor de winter willen stopzetten, maar dat bleek niet te combineren met de kortingen voor weinig kms en 50+. Maar dankzij een druppellader blijft de batterij in optimale conditie. De remolie, motorolie en filter zijn voor de herfst vervangen zodat die zeker vochtvrij zijn. De remolie ziet er enkel donker uit omdat het bewolkt was tijdens het fotagraferen.
De tie-wraps zijn ondertussen al vervangen. De originele heb ik moeten doorknippen om mijn batterij te kunnen vervangen. Twee weken na mijn aankoop gaf ze al de geest. Waarschijnlijk had ze bij de dealer te lang zonder oplader gestaan.speedster schreef:En een kroonsteentje in een auto kan al helemaal niet. Vooral in de motorruimte niet.Arno schreef:Eigenlijk moeten die witte tie-wraps natuurlijk wel vervangen worden door zwarte!![]()
Bye, Arno.