Vandaag een rit van dik 350 km gemaakt (grotendeels op snelweg).
Steeds de max. toegestane snelheden gereden en zelfs enkele km in file.
Verbruik gemiddeld toch maar 1 op 13,4. Valt mij niet tegen daar ik met mijn Astra cabrio 1.8 blij moest zijn met 1 op 12 a 1 op 12,5.
Eco Speedster !
Dat is inderdaad heel erg netjes. Ik heb iets vergelijkbaars ook een paar keer gehaald met de speedster, maar over het algemeen zit ik hoger. Heb de auto nu bijna een jaar, en in dat jaar heb ik gemiddeld 8.51L/100KM gereden (1 op 11.75). Vind ik nog een nette waarde, aangezien daar ook de "snellere" stukjes rijden tussen zitten
.
Mark

Mark
C30-94@0.55bar
Ik ben net op vakantie geweest met de speedster en heb op gemiddeld 1 op 13 gereden.
Op 1 bergtrajekt zelfs 1 op 14.5, en nee ik heb niet mijn best gedaan om zuinig te rijden, in de 4000 km heb ik minimaal 5 mm van mijn bridgestones afgeschreven.
Ik ga mezelf en mijn zwarte 2.2 deze week nog wel wat uitgebreider voorstellen met wat foto's van de vakantie.
Groet
Sander
Zwarte speedster 8-2004....37?? nog wat, moet ik even controleren.
Op 1 bergtrajekt zelfs 1 op 14.5, en nee ik heb niet mijn best gedaan om zuinig te rijden, in de 4000 km heb ik minimaal 5 mm van mijn bridgestones afgeschreven.
Ik ga mezelf en mijn zwarte 2.2 deze week nog wel wat uitgebreider voorstellen met wat foto's van de vakantie.
Groet
Sander
Zwarte speedster 8-2004....37?? nog wat, moet ik even controleren.
jans schreef:Heb vóór de rit naar Zeist, toevallig de dag teller ook maar eens een keer
op nul gezet.en gem 1 op 11.2 gereden. en dit is incl een 15 km sprinten en wat dingen uitproberen.
Met Martin s"ävonds op het industrie terrein in Breda.
jans
En ik moet zeggen ben nog steeds onder de indruk wat een kracht

Jans, bedankt dat ik dit even heb mogen meemaken.
Gr,