Eco Speedster !

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
damnedt
Actief lid

Eco Speedster !

Bericht door damnedt »

Vandaag een rit van dik 350 km gemaakt (grotendeels op snelweg).
Steeds de max. toegestane snelheden gereden en zelfs enkele km in file.
Verbruik gemiddeld toch maar 1 op 13,4. Valt mij niet tegen daar ik met mijn Astra cabrio 1.8 blij moest zijn met 1 op 12 a 1 op 12,5.
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Dat is inderdaad heel erg netjes. Ik heb iets vergelijkbaars ook een paar keer gehaald met de speedster, maar over het algemeen zit ik hoger. Heb de auto nu bijna een jaar, en in dat jaar heb ik gemiddeld 8.51L/100KM gereden (1 op 11.75). Vind ik nog een nette waarde, aangezien daar ook de "snellere" stukjes rijden tussen zitten :).

Mark
C30-94@0.55bar
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Heb vóór de rit naar Zeist, toevallig de dag teller ook maar eens een keer
op nul gezet.en gem 1 op 11.2 gereden. en dit is incl een 15 km sprinten en wat dingen uitproberen.
Met Martin s"ävonds op het industrie terrein in Breda.

jans
SANDER
Lid
Contacteer:

Bericht door SANDER »

Ik ben net op vakantie geweest met de speedster en heb op gemiddeld 1 op 13 gereden.

Op 1 bergtrajekt zelfs 1 op 14.5, en nee ik heb niet mijn best gedaan om zuinig te rijden, in de 4000 km heb ik minimaal 5 mm van mijn bridgestones afgeschreven.

Ik ga mezelf en mijn zwarte 2.2 deze week nog wel wat uitgebreider voorstellen met wat foto's van de vakantie.

Groet

Sander

Zwarte speedster 8-2004....37?? nog wat, moet ik even controleren.
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

jans schreef:Heb vóór de rit naar Zeist, toevallig de dag teller ook maar eens een keer
op nul gezet.en gem 1 op 11.2 gereden. en dit is incl een 15 km sprinten en wat dingen uitproberen.
Met Martin s"ävonds op het industrie terrein in Breda.

jans

En ik moet zeggen ben nog steeds onder de indruk wat een kracht :shock: , en de sound van de Millteck in de auto hoor je hem haast niet maar als je langs de weg staat :lol: :lol: een kleine F16 komt voor bij.
Jans, bedankt dat ik dit even heb mogen meemaken.

Gr, 8) Martin
Plaats reactie