Interesse in een Speedster, maar...

Algemene zaken omtrent onze auto.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Bert, kom jij weleens in Zeeland? :lol:
Weet je wel hoeveel fantastische b wegen ze daar hebben? Beetje als het epma baantje. 8)
Klinkerwegen, laat staan de slechte variant, ben ik overigens niet in z'n posts teruggekomen, maar misschien heb ik een zonnesteek opgelopen in die badteil van me.
Puk
Nieuw lid

Bericht door Puk »

@ Allen
Naast fantastische b-wegen met asfalt zijn er toch ook nog een aantal klinkerwegen. Dat zijn nu toevallig net de weggetjes om de toeristenfilé te omzeilen, maar echt vaak rij ik daar niet. Daarom rij ik liever 's nachts.

Een auto is voor mij puur hobby. Eigenlijk heb ik er minimaal drie nodig:
cabrio, coupe, oldtimer en een praktische. Oeps, zit ik al weer op vier.
Een mx-5(en ook het laatste model MR2) zijn voor mij geen opties. Sturen goed, maar komen kracht te kort.
De TVR S3 is ook een optie, maar moeilijk te vinden.

@Richard
Ik zal je de link doorsturen van het Fiero forum :wink:
Laatst gewijzigd door Puk op 17 mar 2009 23:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Puk
Nieuw lid

Bericht door Puk »

@ André R
De S2000 vind ik een prachtige auto(sorry iedereen), maar mijn vriendin heeft een voorkeur voor de Speedster.
Dan moet ik er maar het beste van maken.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Die klinkerwegen hoef je je echt niet druk om te maken Puk. Een Speedster kan wel wat hebben. Het is geen Lotus. :toot:

Van de door jouw geplaatste wagens vind ik overigens de Speedster de enige gooi en smijt wagen. De anderen zijn meer gt-achtigen. Je zou eigenlijk in al die wagens even een uurtje moeten rijden voor je beslist waar je naar op zoek gaat.
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Ik ben ook zeer regelmatig met de Elise in Zeeland. Ik maak regelmatig een ritje langs de kust van Walcheren of een rondje over de Zeelandbrug en via de Deltawerken terug. En natuurlijk af en toe naar Knokke en daar kom je altijd wel een Lotus of Speedster tegen.
En over die klinkerwegen hoef je je geen zorgen te maken; er zit niets op de auto dus er kan ook niets af trillen (@Allen: het is geen Speedster).
Lotus Elise S2
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Co'tje »

Op klinkerwegen heb je wel een niergordel en oordoppen nodig, zeker met een Nitron onderstel. En je krijgt bij een speedser/elise iedere maand een nieuw rammeltje kado..... Maar heel blijft het zeker.

Maar je kunt er genadeloos hard mee rijden! En nog redelijk praktisch ook, twee flinke sporttassen en een passagier kun je zonder problemen meenemen.

En technisch gezien blijft het alu chassis een uniek concept. En niet gevoelig voor roest, altijd handig met de zoute lucht in Zeeland.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

lol@hj :lol:
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Fiero, of all cars! Yek!
Rens
Nieuw lid

Bericht door Rens »

Hoi Maarten,

Genoeg geschreven om een keuze te maken, ik denk het niet he!

Maar geen nood !
Stuur maar een Pb met je gsm nummer en ik rij wel even bij je langs om je te besmetten met het Speedster virus, als je dat leuk vind tenminste.

Ik woon zelf in Vlissingen dus..................
Everybody knows it : Silver is Second best……….The one with gold: stand up and speak!
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

@Puk,

kijk even bij 2de hands ik heb er nu ook foto's met hardtop bij staan.

Ik ben echt toe aan een sportieve met achterbank wil lekker met het gezinnetje rijden.
Plaats reactie