Wie o wie heeft er een Speedster, of weet ergens een speedster te staan met veel schade?? Mag een totalloss zijn.. ben je over de kop geslagen met je speedster omdat je dacht dat die verkeersdrempel niet zo hoog was als hij werkelijk is?? Heb je de oplegger van de vrachtwagen van de plaatselijke Opel dealer over het hoofd gezien?? Of ben je laatst het circuit op geweest en kwam je alleen met je stuur en sleutels thuis... Laat het me weten
Ik ben op zoek, om van 1, 2 of mischien wel 3 Speedsters 1 mooie Snelle-ster te maken!
Gratis gaat en beetje ver. Maar ik ben wel op zoek om zo her en der wat vandaan te sprokkelen. Ik hoop over een jaar of 2 toch zover gekomen te zijn dat ik mn speedster klaar heb staan voor een eerste ritje.
Als je het geld niet hebt om in een keer wat te kopen, moet je proberen een mouw eraan te passen denk ik. Ik heb 2 weken geleden van iemand een paar dozen met spullen over genomen van een speedster die door iemand voor de CROSS uit elkaar gesloopt is..... :S ( Wrede wereld!! ). Ik ben er erg blij met de spulletjes want ik kan weer een stukje verder bouwen.
Mischien is het niet zo tactvol om zo op zoek te gaan naar een schade speedster waar iemand mischien tranen om heeft moeten laten. Dat besef ik zeker wel..
Voor niets gaat de zon op... Ik heb helaas maar een klein budget. Maar we komen er uiteindelijk wel. Ik heb geduld, en doorzetingsvermogen!
Mijn excuus als ik iemand op de verkeerde plaats heb geraakt met mn vraag.
Ik hou het even in de gaten voor je! Ik heb er inderdaad 2. Maar een daarvan is niet helemaal mooi meer... waar ben je naar opzoek?Ik heb er wel een liggen met 2 gaten voor kleine klokken erin? is dat wat? Ik moet zelf ook even kijken hoor want alles ligt in een opslag.
Ik laat het je binnenkort even weten. Ik moet namelijk nog het een en ander op gaan halen en wil het nieuwe dashb even bekijken voordat ik deze weg doe. Ik hou je op de hoogte! Mocht hij ok zijn dan mag je deze gratis oppikken.... grt.
op marktplaats staat een advertentie van een kennis van me. hij heeft een complete set liggen om je auto om te bouwen.
Ik heb zelf geen delen liggen hiervoor.
Mocht je intresse hebben kan ik je wel in contact met hem brengen als je dat wil, anders kan je gewoon op marktplaats reageren.