Hey Michael,
Ik weet niet of je Van Sten al gebeld hebt maar ik heb ze woensdag gekocht maar dacht zelf al dat de vorm 'iets' anders was bij de schakel/handrem kap. De mat rechts is breder bij de console kant en zou je de mat dus er iets onder moeten leggen.
Het lastigste is dat de matten vrij dun zijn omdat er niet die dikke laag schuim onder zit zoals bij de speed, zoiets kan je vast kopen en er zelf onder plakken. De gaten moet je ook zelf maken als je ze vast zetten wil zoals bij origineel. Ik heb gewoon bij de gamma een holpijp gekocht zodat je die er zo in slaat.
Ik ben nogal een zeikerd maar de speed matten hebben rechtere/strakkere vormen waardoor ze echt precies passen, bij de elise matten is het iets afgerond. Maar dit zal alleen iemand als ik opvallen denk ik

!
Tot gister was het grootste gedeelte van het int. er nog uit en ben dus nog niet serieus met matten verder aan de gang gegaan.
Hier ff 3 foto's dat jij en andere ze kunnen zien. MOOI zijn ze wel! Als ik ze erin ga doen laat ik er denk ik 'speedster' er weer in sticken.
1 ding is zeker Michael, je vrienden/vriendinnen hoeven niet meer als een sardientje in blik naast je te zitten. Zit zoveeeeel beter zonder steun als je lang bent!
Groetjes
Jason