Nieuwe matten

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
speedster2008
Actief lid

Nieuwe matten

Bericht door speedster2008 »

Hoi allemaal,

Heb me suf gezocht maar kan er geen draadje over vinden hier.

Ik wil de voetsteun verwijderen maar ben nog op geen enkele site matten tegen gekomen die rechts lang zijn. Rare zin maar jullie weten wel wat ik bedoel. Ik had ergens gelezen dat voetsteun ook optie was en dus vroeg ik me automatisch af ..... ze zullen daar toch ook niet dat kleine matje in hebben gedaan, beetje lelijk lijkt me ....
Weet iemand of het uberhaupt wel bestaat en zo ja het belangrijkste, WAAR? :D
gr
Jason
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Die optie was zoiets als bij de eerste Ford. Je kon elke kleur kiezen zolang het maar zwart was. Misschien dat je wel kon kiezen in Engeland.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Bel even naar Van der Kooi dan. Staat wel hun logo in, maar dat boeit verder niet, lijkt me. Kwaliteit van de mat is iig een stuk beter dan die Opeldingen.
speedster2008
Actief lid

piet schreef:Die optie was zoiets als bij de eerste Ford. Je kon elke kleur kiezen zolang het maar zwart was. Misschien dat je wel kon kiezen in Engeland.
Hahaha! Weinig kans dus :D ! De enige matten die ik vond op engelse sites waren ook links lang en rechts kort maar die hadden een rode rand en vette letters VX220 erop ... niet wat ik zoek :wink:.

Thanx Allen, dat ga ik doen.
Liever heb ik matten waar speedster op staat of nix maar als er niks anders is ...
speedster2008
Actief lid

Ik heb de ultime oplossing gevonden: Van Sten gebeld (super aardige man aan de telefoon) en die heeft matten liggen voor de elise die er zo in passen en geen logo hebben.

Als ik de andere auto heb dan ga ik er deze week heen, kan nu niet met de speed want daar zit nix meer in het int. behalve het dashboard :) .

Ik plaats wel een foto als ik ze heb, misschien heeft iemand anders er ook iets aan.

Jason
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »

dit is mooi hier zit ik ook al heel lang mee

van de week ook maar even v sten bellen :D

kan die vlut steun eruit zit voor iedereen in de weg. (bij mijn vrienden dan die meerijden)
speedster2008
Actief lid

Hey Michael,

Ik weet niet of je Van Sten al gebeld hebt maar ik heb ze woensdag gekocht maar dacht zelf al dat de vorm 'iets' anders was bij de schakel/handrem kap. De mat rechts is breder bij de console kant en zou je de mat dus er iets onder moeten leggen.

Het lastigste is dat de matten vrij dun zijn omdat er niet die dikke laag schuim onder zit zoals bij de speed, zoiets kan je vast kopen en er zelf onder plakken. De gaten moet je ook zelf maken als je ze vast zetten wil zoals bij origineel. Ik heb gewoon bij de gamma een holpijp gekocht zodat je die er zo in slaat.

Ik ben nogal een zeikerd maar de speed matten hebben rechtere/strakkere vormen waardoor ze echt precies passen, bij de elise matten is het iets afgerond. Maar dit zal alleen iemand als ik opvallen denk ik 8) !

Tot gister was het grootste gedeelte van het int. er nog uit en ben dus nog niet serieus met matten verder aan de gang gegaan.

Hier ff 3 foto's dat jij en andere ze kunnen zien. MOOI zijn ze wel! Als ik ze erin ga doen laat ik er denk ik 'speedster' er weer in sticken.

1 ding is zeker Michael, je vrienden/vriendinnen hoeven niet meer als een sardientje in blik naast je te zitten. Zit zoveeeeel beter zonder steun als je lang bent!

Groetjes
Jason
Bijlagen
Hoogte verschil.jpg
Hoogte verschil.jpg (52.38 KiB) 2370 keer bekeken
Verschil bij missenconsole rechts.jpg
Verschil bij missenconsole rechts.jpg (82.33 KiB) 2371 keer bekeken
Matten Elise Van Sten.jpg
Matten Elise Van Sten.jpg (47.27 KiB) 2372 keer bekeken
M-speed
Actief lid

Bericht door M-speed »