We worden gespot !

Algemene zaken omtrent onze auto.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Die stond boven idd. Als je dan naar de andere kant loopt kom je 2 maal een Z1 tegen waarvan eentje nog geen 30 kilometer heeft gereden. Daar dan de trap af en er staat een blauwe Caterham. Een plaatje. :oops:
speedster2008
Actief lid

Bericht door speedster2008 »

Toen ik zag staan: we worden gespot, meteen ff gekeken of wij er ook op stonden ............ dacht eerst: WEL :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: !!!!! hahaha

Heb een paar keer gekeken maar heb dus elke keer onze eigen auto over het hoofd gezien, dacht ... EN daar is weer een zilvere :D en je ziet alleen een halve voorkant maar dus niet op geklikt. Gister wel gedaan en HET is gewoooooooooon onze Speed, geparkeerd in de straat van 't werk!

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008184814

Ik vind het wel cool, gelukkig zag ze er redelijk schoon uit.
Alleen het comentaar had wel weggelaten mogen worden van mij hahaha, ookal heeft hij misschien gelijk :oops:!

Lig echt dubbel om de reakties bij andere auto's hoor hahaha, wat heb je een domme mensen zeg! Vooral deze idd haha: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008165812[/quote]
Die commentaren :P .
Vauxhall met stuur aan de linker kant? :roll:[/quote]

Wel grappig trouwens, toen we de Speed net hadden zei de broer van 1 van mijn vrienden dat hij hem super vond en mooi dit, leuk dat, bla bla.
Hoorde ik later van mijn vriend dat zijn broer (met een nieuwe TT) hem nadat we weg waren helemaal had afgekraakt omdat er geen enkele luxe inzat er je moeilijk kon instappen en heb bleef toch een OPEL etc .... DUH!!! Smaken verschillen maar zeg het dan gewoon tegen mij. Ik vind de auto super en daar gaat het om!

Ik kon het alleen NIET laten om heeeeeeeeel hard te lachen toen ik keek bij de lijst verwijderde auto's op autogespot en de reden daarbij: AUDI TT: reden: NIET SPOTWAARDIG! :D :D :D :twisted: Ik ben helaas niet zo kinderachtig om het te vertellen tegen mijn vriend's TT broer, ..... of toch wel ??!! :wink:
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

Deze morgen een zilvere speedster met bordeaux zetels gespot omgeving hasselt (reed richting Kuringen) rond 10.20u
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

vandaag niet al te mooi weer, toch met de speedster een toertocht gereden (met enkele twintop leden).
Op de terugweg (n207 vanuit alphen a/d rijn) kwam ik een oranje speedster tegen. Nog de hand opgestoken. Iemand van dit forum?
gr, martin
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Jurre
Lid

Bericht door Jurre »

speedster2008 schreef:Ik ben helaas niet zo kinderachtig om het te vertellen tegen mijn vriend's TT broer, ..... of toch wel ??!! :wink:

Hoezo niet? :roll: TT is voor vrouwen! :twisted:
Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
speedster2008
Actief lid

LOL, @ Jurre: mijn idee! Maar ik laat hem maar lekker :wink:!

Heb pas geleden een van de buurmannen al zwaar beledigd 'per ongeluk'! Vrienden kwamen naar de Speed kijken, en in de garage zagen ze een Z3 en zeiden: die is ook leuk! Mijn comentaar was ... Wat :shock: ? Die w**fenbak ? en hoorde toen achter me: DANK JE WEL! .... dat was de buurman van de Z3 hahaha.
Bon_Jovi
Actief lid

Bericht door Bon_Jovi »

:lol: maar je had wel gelijk.

Enkel een Z4 is nog wel een leuke wagen lijkt me, al zie je ze teveel
Jurre
Lid

Bericht door Jurre »

speedster2008 schreef:LOL, @ Jurre: mijn idee! Maar ik laat hem maar lekker :wink:!

Heb pas geleden een van de buurmannen al zwaar beledigd 'per ongeluk'! Vrienden kwamen naar de Speed kijken, en in de garage zagen ze een Z3 en zeiden: die is ook leuk! Mijn comentaar was ... Wat :shock: ? Die w**fenbak ? en hoorde toen achter me: DANK JE WEL! .... dat was de buurman van de Z3 hahaha.
Z3 M of Z4 M is al een stuk leuker dan de huis-tuin-en-keuken Z3 of TT.. :wink: gaat ook een stuk harder...
Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
speedster2008
Actief lid

maar je had wel gelijk.
Ja toch haha!

De M&M's zijn idd een stuk leuker, nou ja, de Z4 M dan :wink: , toch zou ik ze laten staan. Hebben ze nou niet door bij bmw dat een voorkant die 10x langer is dan de achterkant een beetje 'vreemd' staat 8) ?!

En bij (vooral de oude) TT denk ik dat heel wat mensen verkeerd om stonden/staan bij de deur om in te stappen ..... van de zijkant gezien blijft het toch een gok wat nou de voor en wat de achterkant is :? .

Excuses aan iedereen hier die naast de Speed of Elise ook 1 van deze voertuigen heeft haha. Ieder zijn eigen smaak ;)
rayz25

Bericht door rayz25 »

Nog even een oude spot op koning dag in papendrecht een zwarte speedster gezien rond 4 a 5 uur in de middag

Gisteren in brummen een Lotus elise gezien knal oranje
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Co'tje »

martinb schreef:vandaag niet al te mooi weer, toch met de speedster een toertocht gereden (met enkele twintop leden).
Op de terugweg (n207 vanuit alphen a/d rijn) kwam ik een oranje speedster tegen. Nog de hand opgestoken. Iemand van dit forum?
gr, martin
Volgens mij was ik dat, was in Oude Wetering en dan kom ik volgens mij over de N207. Kwam laatst inderdaad een speedster tegen.

Zag paar keer een zilvere speedster rijden in Arco Italie, iemand van hier :lol:
Treertje
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Treertje »

Die zwarte in papendrecht was ik. Was prachtig weer.
Probeerde mn motor te verkopen, die had ik midden op het plein gezet, genoeg kijkers maar geen kopers.
Dus moest een keer of 5 langsrijden.

Voor de liefhebbers : CBR600 FS slecht 3085 km
Bijlagen
Afb111 (Small).jpg
Afb111 (Small).jpg (60.98 KiB) 1887 keer bekeken
Afb113 (Small).jpg
Afb113 (Small).jpg (39.47 KiB) 1882 keer bekeken
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Co'tje schreef:
martinb schreef:vandaag niet al te mooi weer, toch met de speedster een toertocht gereden (met enkele twintop leden).
gr, martin
Volgens mij was ik dat, was in Oude Wetering en dan kom ik volgens mij over de N207. Kwam laatst inderdaad een speedster tegen.

Zag paar keer een zilvere speedster rijden in Arco Italie, iemand van hier :lol:
Wat moest jij doen in Oude Wetering?
Ik heb je ook al eens gespot tussen Alphen en Woubrugge. Kom je uit deze buurt?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Treertje schreef:Die zwarte in papendrecht was ik. Was prachtig weer.
Probeerde mn motor te verkopen, die had ik midden op het plein gezet, genoeg kijkers maar geen kopers.
Dus moest een keer of 5 langsrijden.

Voor de liefhebbers : CBR600 FS slecht 3085 km
Mijn benieuwen hoe lang je foto hier blijft staan :lol: Het forum is er behoorlijk allergisch voor...

Het is een mooie motor! Maar m`n vriendinnetje is eigenlijk op zoek naar een R6 :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Co'tje

Bericht door Co'tje »

Dennizz schreef:
Wat moest jij doen in Oude Wetering?
Ik heb je ook al eens gespot tussen Alphen en Woubrugge. Kom je uit deze buurt?
Kom uit Zaandam, niet echt in de buurt.
Maar zeil in de winter regelmatig wedstrijden op de Braassemermeer, dan is dat een logische route. Als is de A8 en A4 wel vreselijk saai om te rijden :?
Plaats reactie