We worden gespot !
- speedster2008
- Actief lid
Toen ik zag staan: we worden gespot, meteen ff gekeken of wij er ook op stonden ............ dacht eerst: WEL
!!!!! hahaha
Heb een paar keer gekeken maar heb dus elke keer onze eigen auto over het hoofd gezien, dacht ... EN daar is weer een zilvere
en je ziet alleen een halve voorkant maar dus niet op geklikt. Gister wel gedaan en HET is gewoooooooooon onze Speed, geparkeerd in de straat van 't werk!
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008184814
Ik vind het wel cool, gelukkig zag ze er redelijk schoon uit.
Alleen het comentaar had wel weggelaten mogen worden van mij hahaha, ookal heeft hij misschien gelijk
!
Lig echt dubbel om de reakties bij andere auto's hoor hahaha, wat heb je een domme mensen zeg! Vooral deze idd haha: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008165812[/quote]
Die commentaren
.
Vauxhall met stuur aan de linker kant?
[/quote]
Wel grappig trouwens, toen we de Speed net hadden zei de broer van 1 van mijn vrienden dat hij hem super vond en mooi dit, leuk dat, bla bla.
Hoorde ik later van mijn vriend dat zijn broer (met een nieuwe TT) hem nadat we weg waren helemaal had afgekraakt omdat er geen enkele luxe inzat er je moeilijk kon instappen en heb bleef toch een OPEL etc .... DUH!!! Smaken verschillen maar zeg het dan gewoon tegen mij. Ik vind de auto super en daar gaat het om!
Ik kon het alleen NIET laten om heeeeeeeeel hard te lachen toen ik keek bij de lijst verwijderde auto's op autogespot en de reden daarbij: AUDI TT: reden: NIET SPOTWAARDIG!
Ik ben helaas niet zo kinderachtig om het te vertellen tegen mijn vriend's TT broer, ..... of toch wel ??!! 

Heb een paar keer gekeken maar heb dus elke keer onze eigen auto over het hoofd gezien, dacht ... EN daar is weer een zilvere

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008184814
Ik vind het wel cool, gelukkig zag ze er redelijk schoon uit.
Alleen het comentaar had wel weggelaten mogen worden van mij hahaha, ookal heeft hij misschien gelijk

Lig echt dubbel om de reakties bij andere auto's hoor hahaha, wat heb je een domme mensen zeg! Vooral deze idd haha: http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2008165812[/quote]
Die commentaren

Vauxhall met stuur aan de linker kant?

Wel grappig trouwens, toen we de Speed net hadden zei de broer van 1 van mijn vrienden dat hij hem super vond en mooi dit, leuk dat, bla bla.
Hoorde ik later van mijn vriend dat zijn broer (met een nieuwe TT) hem nadat we weg waren helemaal had afgekraakt omdat er geen enkele luxe inzat er je moeilijk kon instappen en heb bleef toch een OPEL etc .... DUH!!! Smaken verschillen maar zeg het dan gewoon tegen mij. Ik vind de auto super en daar gaat het om!
Ik kon het alleen NIET laten om heeeeeeeeel hard te lachen toen ik keek bij de lijst verwijderde auto's op autogespot en de reden daarbij: AUDI TT: reden: NIET SPOTWAARDIG!

- speedster2008
- Actief lid
LOL, @ Jurre: mijn idee! Maar ik laat hem maar lekker
!
Heb pas geleden een van de buurmannen al zwaar beledigd 'per ongeluk'! Vrienden kwamen naar de Speed kijken, en in de garage zagen ze een Z3 en zeiden: die is ook leuk! Mijn comentaar was ... Wat
? Die w**fenbak ? en hoorde toen achter me: DANK JE WEL! .... dat was de buurman van de Z3 hahaha.

Heb pas geleden een van de buurmannen al zwaar beledigd 'per ongeluk'! Vrienden kwamen naar de Speed kijken, en in de garage zagen ze een Z3 en zeiden: die is ook leuk! Mijn comentaar was ... Wat

Z3 M of Z4 M is al een stuk leuker dan de huis-tuin-en-keuken Z3 of TT..speedster2008 schreef:LOL, @ Jurre: mijn idee! Maar ik laat hem maar lekker!
Heb pas geleden een van de buurmannen al zwaar beledigd 'per ongeluk'! Vrienden kwamen naar de Speed kijken, en in de garage zagen ze een Z3 en zeiden: die is ook leuk! Mijn comentaar was ... Wat? Die w**fenbak ? en hoorde toen achter me: DANK JE WEL! .... dat was de buurman van de Z3 hahaha.

Geld moet rollen, het liefst op vier wielen!
- speedster2008
- Actief lid
Ja toch haha!maar je had wel gelijk.
De M&M's zijn idd een stuk leuker, nou ja, de Z4 M dan

En bij (vooral de oude) TT denk ik dat heel wat mensen verkeerd om stonden/staan bij de deur om in te stappen ..... van de zijkant gezien blijft het toch een gok wat nou de voor en wat de achterkant is

Excuses aan iedereen hier die naast de Speed of Elise ook 1 van deze voertuigen heeft haha. Ieder zijn eigen smaak

Volgens mij was ik dat, was in Oude Wetering en dan kom ik volgens mij over de N207. Kwam laatst inderdaad een speedster tegen.martinb schreef:vandaag niet al te mooi weer, toch met de speedster een toertocht gereden (met enkele twintop leden).
Op de terugweg (n207 vanuit alphen a/d rijn) kwam ik een oranje speedster tegen. Nog de hand opgestoken. Iemand van dit forum?
gr, martin
Zag paar keer een zilvere speedster rijden in Arco Italie, iemand van hier

- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
Die zwarte in papendrecht was ik. Was prachtig weer.
Probeerde mn motor te verkopen, die had ik midden op het plein gezet, genoeg kijkers maar geen kopers.
Dus moest een keer of 5 langsrijden.
Voor de liefhebbers : CBR600 FS slecht 3085 km
Probeerde mn motor te verkopen, die had ik midden op het plein gezet, genoeg kijkers maar geen kopers.
- Bijlagen
-
- Afb111 (Small).jpg (60.98 KiB) 1888 keer bekeken
-
- Afb113 (Small).jpg (39.47 KiB) 1883 keer bekeken
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Wat moest jij doen in Oude Wetering?Co'tje schreef:Volgens mij was ik dat, was in Oude Wetering en dan kom ik volgens mij over de N207. Kwam laatst inderdaad een speedster tegen.martinb schreef:vandaag niet al te mooi weer, toch met de speedster een toertocht gereden (met enkele twintop leden).
Op de terugweg (n207 vanuit alphen a/d rijn) kwam ik een oranje speedster tegen. Nog de hand opgestoken. Iemand van dit forum?
gr, martin
Zag paar keer een zilvere speedster rijden in Arco Italie, iemand van hier
Ik heb je ook al eens gespot tussen Alphen en Woubrugge. Kom je uit deze buurt?
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Mijn benieuwen hoe lang je foto hier blijft staanTreertje schreef:Die zwarte in papendrecht was ik. Was prachtig weer.

Het is een mooie motor! Maar m`n vriendinnetje is eigenlijk op zoek naar een R6

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Kom uit Zaandam, niet echt in de buurt.Dennizz schreef:
Wat moest jij doen in Oude Wetering?
Ik heb je ook al eens gespot tussen Alphen en Woubrugge. Kom je uit deze buurt?
Maar zeil in de winter regelmatig wedstrijden op de Braassemermeer, dan is dat een logische route. Als is de A8 en A4 wel vreselijk saai om te rijden