Verslag van 147 naar 300+
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat valt mij vies tegen zeg, dat je die programeerkosten niet voor eigen rekening neemt.Treertje schreef:Programmeren en instellen CNC frees kost 240 euro daarna +/- 25 euro per spanner dus ongeveer 40 euro per stuk als ik de instel kosten beetje mag verdelen met jullie goed keur.

Met inmiddels 11 deelnemers kom ik op 47,- pp. Dat lijkt mij een super-deal!!

Ik kan wel kijken of ik het ergens goedkoper kan laten maken, maar heb dan minimaal een tekening nodig en materiaal specificaties.

Zijn materiaalkosten in de deal meegenomen?

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ziet er goed uit Gerard!
Check ook nog even goed of de ketting aan de onderkant er mooi afloopt. Het lijkt krap te zijn. Ik bedoel dus dat de ketting mooi los moet komen van de geleider en niet nog net op het einde een knikje maakt op de punt van de geleider... beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat je mij snapt
Anders de geleider nog ietsje doorzetten met een mooie grote radius.

Check ook nog even goed of de ketting aan de onderkant er mooi afloopt. Het lijkt krap te zijn. Ik bedoel dus dat de ketting mooi los moet komen van de geleider en niet nog net op het einde een knikje maakt op de punt van de geleider... beetje lastig uit te leggen maar ik hoop dat je mij snapt

Anders de geleider nog ietsje doorzetten met een mooie grote radius.

- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
super update
Nou flink door gesleuteld dit weekend :
Gemonteerd :
Kop,nokkenassen,stoters,rollers, inlaat spruitstuk,compressor en veel kleine dingetjes.
Gaat nu serieus op een motor lijken.
Gemonteerd :
Kop,nokkenassen,stoters,rollers, inlaat spruitstuk,compressor en veel kleine dingetjes.
Gaat nu serieus op een motor lijken.
- Bijlagen
-
- IMG_0048 (Small).jpg (49.31 KiB) 2212 keer bekeken
-
- IMG_0044 (Small).jpg (51.78 KiB) 2210 keer bekeken
-
- IMG_0046 (Small).jpg (49.31 KiB) 2214 keer bekeken
-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Ah, vorderingen..
Net weer even teruggebladerd om al je mods te lezen. Je Eaton heeft een kleine poelie voor een hogere boost (uiteraard), maar heb je nog iets voor extra chargekoeling gedaan? Ik zou zeker de chargekoeler wijzigen naar een "dual pass" set-up (eindplaat op spruitstuk modificeren), met daarbij een flinke pre-radiator voorin. Ik zag nl. dat je de kleine radiator hebt.
(Ik heb net mijn hele pre-rad set-up erin gebouwd en ben nu de Eaton aan het monteren, dus als je nog wat inbouwtips nodig hebt..
)

Net weer even teruggebladerd om al je mods te lezen. Je Eaton heeft een kleine poelie voor een hogere boost (uiteraard), maar heb je nog iets voor extra chargekoeling gedaan? Ik zou zeker de chargekoeler wijzigen naar een "dual pass" set-up (eindplaat op spruitstuk modificeren), met daarbij een flinke pre-radiator voorin. Ik zag nl. dat je de kleine radiator hebt.
(Ik heb net mijn hele pre-rad set-up erin gebouwd en ben nu de Eaton aan het monteren, dus als je nog wat inbouwtips nodig hebt..

- Treertje
- Actief lid
- Contacteer:
Ik heb nog een aquamist klaar liggen. Denk dat dat voldoende is.
Maar post eens een paar fototjes van je set up, kan ik ff spieken.
Ik zoek ook nog iemand die mn nieuwe computer kan programmeren.
De heren van Hitec laten niets meer van zich horen, is onmogelijk om nog contact te krijgen.
Ik heb nog heel veel bedrading te doen.
Bv de injectoren hebben een andere bosch aansluiting.
Had hm ook graag proefgedraaid voor de inbouw, maar mis bv de dynamo steun/dynamo, startmotor, uitlaatspruitstuk en oliecooler aansluiting.
Tevens nog een aantal onderdelen over die ik op dit moment nog absoluut niet weet te plaatsen.
De radiateur is een onderdeel van het set, heb hm niet zelf uitgekozen.
De nieuwe ketting spanner wordt uitgeleverd op 10 juni, dus daar ook nog ff op wachten
Maar post eens een paar fototjes van je set up, kan ik ff spieken.
Ik zoek ook nog iemand die mn nieuwe computer kan programmeren.
De heren van Hitec laten niets meer van zich horen, is onmogelijk om nog contact te krijgen.
Ik heb nog heel veel bedrading te doen.
Bv de injectoren hebben een andere bosch aansluiting.
Had hm ook graag proefgedraaid voor de inbouw, maar mis bv de dynamo steun/dynamo, startmotor, uitlaatspruitstuk en oliecooler aansluiting.
Tevens nog een aantal onderdelen over die ik op dit moment nog absoluut niet weet te plaatsen.
De radiateur is een onderdeel van het set, heb hm niet zelf uitgekozen.
De nieuwe ketting spanner wordt uitgeleverd op 10 juni, dus daar ook nog ff op wachten