Opel Speedster 2.2 => 17.500,00

Je auto te koop aanbieden.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Michel gaat aan de fwd Maik. Ben ingelicht... Hij twijfelde tussen een Peugeot 607 President of een Dacia Sandero Cecotto dacht ik... :lol:

Of wordt het toch Michel verwelkomen bij de lightweights en Allen wegsturen met een heavyweight op 12 cilinders? Zo'n mooie XJS... :lol:
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Allen,

mijn oude speedster had een nieuwe laklaag en nog geen 1 steenslagje en daarnaast toch ook zeer leuke opties, maar helaas duurde het wel wat langer dan gepland om hem te verkopen uiteindelijk deed de hardtop wonderen en ging ie voor niet veel meer dan jouw prijs de deur uit.

Hopelijk heb jij meer succes.

Richard
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Richard schreef:Allen,

mijn oude speedster had een nieuwe laklaag en nog geen 1 steenslagje en daarnaast toch ook zeer leuke opties, maar helaas duurde het wel wat langer dan gepland om hem te verkopen uiteindelijk deed de hardtop wonderen en ging ie voor niet veel meer dan jouw prijs de deur uit.

Hopelijk heb jij meer succes.

Richard
Die van Allen is meer een rijders-auto. Dan doel ik op de Nitrons, speciale wielen + banden, remmen, etc.
Met al die aanpassingen kan je hem niet meer vergelijken met een Speedster met een Eibach verlagingssetje.
Persoonlijk zou ik geen Speedster willen zonder Nitrons.
Die van mij was redelijk snel verkocht en volgens mij is Nico er nog steeds blij mee (en terecht).
Lotus Elise S2
tommy_hf
Lid

Bericht door tommy_hf »

eensch... ik vond de speedy zonder de nitrons geen auto om hard te rijden, zeker niet als er eea oneffenheden in de weg zaten.. oa bochten :)
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Lol, ik gebruik de auto gewoon waar deze voor gemaakt is. Dat houdt in dat ik er dagelijks mee rijd en ik er gerust de bergen mee in ga en afgelopen keer ook Schotland. Tirol was de planning, maar dat gaat in een wat minder vergevingsgezinde wagen gebeuren. Als hij op tijd klaar is... :?
Wie met mijn auto verwacht een show & shine meeting te winnen komt van een koude kermis thuis. Wie een wagen zoekt die technisch tot in de puntjes is verzorgd, en waar over iedere aanpassing is nagedacht, durf ik deze auto wel toe te vertrouwen. Niet voor niets dat ik overal antwoord op durf te geven en dat ik naam vermeld van diegene die hem in onderhoud heeft. Ik ken geen geheimen.

Het is uiteraard altijd even afwachten of een koper waarde hecht aan aan geld dat gestopt is in een nieuwe spuitbeurt op het neusje of in de techniek. Dat zal ik nooit tegenspreken. Zelf krijg ik het alleen niet over m'n hart om geld in wat lak te steken als ik daarvoor weer een aanpassing kan verzinnen / kopen voor de auto.

En wie weet, als ik op tijd een koper heb, dat deze gelijk met alle rijders mee kan / wil naar Tirol voor een lang weekend. 8)
Kunnen er gelijk mensen helpen hem / haar het onderstel naar smaak in te stellen.

Einde reclameblok. De koffie wacht. :lol:
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

allen schreef: En wie weet, als ik op tijd een koper heb, dat deze gelijk met alle rijders mee kan / wil naar Tirol voor een lang weekend. 8)
Kunnen er gelijk mensen helpen hem / haar het onderstel naar smaak in te stellen.
Volgens mij was jij juist van mening dat je eerst de auto moet leren kennen en niet meteen denken dat je kan rijden. Naar mijn idee is dan Tirol niet echt geschikt...

Anderzijds, het zou toch geweldig zijn als je een auto koopt met meteen een lang weekend Tirol :thumbsup:

Iig succes met de verkoop en anders tot in Tirol met alsnog de Speedy.

ps:
De steenslag die jij hebt had ik ook. Ik heb via Jan zo`n blauw potje verf gescoord en daarmee alle witte punten aangestipt. Het is een uurtje verven maar dan lijkt hij alweer als nieuw!
Je moet er echt op letten en binnen 1 meter staan, dan zie je de aangestipte puntjes, anders valt het niet op!
Dat gaat denk ik al 70% in de verkoop schelen, de eerste indruk van de auto is vaak beslissend.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Dennis, je hebt wel een punt, maar als het op rijden aankomt word ik altijd veel te enthousiast. Afstellen zou misschien nog niet gaan, maar het rijden op zich in Tirol? Zolang je vooral niet overmoedig wordt komt dat denk ik wel goed. Als iemand van ons sneller zou rijden of trager wordt er sowieso altijd bij een afslag gewacht zodat we mekaar niet zoek raken. Zo voorkom je ook dat mensen onverantwoord iets bij proberen te houden. Tja, en Tirol? Volgens mij is dat meer een toerritje. :)

Het bijstippen van de neus is een idee, maar dat wil ik dan liever aan een eventuele koper overlaten. Misschien is dat wel de verkeerde manier van verkopen, maar het lijkt me persoonlijk gewoon erg eerlijk op deze manier. wysiwyg ofzo... :oops:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

allen schreef:Dennis, je hebt wel een punt, maar als het op rijden aankomt word ik altijd veel te enthousiast. Afstellen zou misschien nog niet gaan, maar het rijden op zich in Tirol? Zolang je vooral niet overmoedig wordt komt dat denk ik wel goed. Als iemand van ons sneller zou rijden of trager wordt er sowieso altijd bij een afslag gewacht zodat we mekaar niet zoek raken. Zo voorkom je ook dat mensen onverantwoord iets bij proberen te houden. Tja, en Tirol? Volgens mij is dat meer een toerritje. :)

Het bijstippen van de neus is een idee, maar dat wil ik dan liever aan een eventuele koper overlaten. Misschien is dat wel de verkeerde manier van verkopen, maar het lijkt me persoonlijk gewoon erg eerlijk op deze manier. wysiwyg ofzo... :oops:
Ik heb geen idee hoe die wegen zijn in Tirol en wat de snelheid is. Maar ik denk veel bochten en met 20 lotussen/speedsters dat we natuurlijk wel sportief gaan rijden. Met een groep rijden is toch al anders dan alleen, zeker met al dat moois om je heen.

Het ligt natuurlijk maar aan de persoon wie de auto koopt!

Je zegt natuurlijk wel dat de auto veel last heeft van steenslag, maar dat je het netjes aantipt. Waardoor het dus eigenlijk niet opvalt en de eerste indruk een wow wordt :wink:
Ik ben ook een rijder en de auto is echt een gebruiksvoorwerp. Maar lak beschadigingen werk ik netjes bij, zodat de auto als "nieuw" lijkt van een meter afstand :wink: De opvallende steenslag schrikt echt mensen af. Mensen die zo`n auto voor het eerst kopen willen niet meteen gaan spuiten verwacht ik, tenzij je bij een autobedrijf werkt ofzo...

Je wast en poetst toch ook de auto voor verkoop? Nouja, je laat het doen
:lol: Steenslag bijwerken valt voor mij ook onder die categorie. Het is puur voor het oog, net als het poetsbeurtje.

Mijn punt is wel duidelijk en ik denk dat het enorm scheelt in de verkoop. Aangezien je hem snel kwijt wil lijkt het mij een goed hulpmiddel!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ok, je hebt denk ik een heel duidelijk punt. Als de persoon vrijdag schrikt, moet ik toch maar even op zoek naar de juiste kleur. Thnx! :idea:

Over het wassen en poetsen... Ik had die auto nog niet gezien eerlijk gezegd. Heb nog een hoop spullen in bestelling staan zelfs. :oops:
linne150

Bericht door linne150 »

allen schreef:Ok, je hebt denk ik een heel duidelijk punt. Als de persoon vrijdag schrikt, moet ik toch maar even op zoek naar de juiste kleur. Thnx! :idea:

Over het wassen en poetsen... Ik had die auto nog niet gezien eerlijk gezegd. Heb nog een hoop spullen in bestelling staan zelfs. :oops:
Joh,rij lekker door van de zomer.Je hebt een top wagen en het type wat je wilt kopen is van de winter een stuk goedkoper :!: Impuls aankopen zijn vaak niet de slimste,.............................wel de leukste :oops: :P
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Wilbert alle open auto's zijn in de zomer duurder en in de winter goedkoper. Het is net als een huis kopen. Leuk dat de prijzen nu 3% lager liggen, maar dat is mijn huis nu ook minder waard. Lekker belangrijk! :lol:
linne150

Bericht door linne150 »

allen schreef:Wilbert alle open auto's zijn in de zomer duurder en in de winter goedkoper. Het is net als een huis kopen. Leuk dat de prijzen nu 3% lager liggen, maar dat is mijn huis nu ook minder waard. Lekker belangrijk! :lol:
Je hebt toch een rieten hut in Dordrecht :?: Dat is sowieso geen reet waard :wink:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ben net Frans Bauer. Miin hut telt 3 verdiepingen. :lol:
speedster

Bericht door speedster »

3 caravans op elkaar. :oops: (kip caravan)
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

3 kippetjes op elkaar zijn dan wel weer leuk om te zien... :D
Gesloten