Of wordt het toch Michel verwelkomen bij de lightweights en Allen wegsturen met een heavyweight op 12 cilinders? Zo'n mooie XJS...

Die van Allen is meer een rijders-auto. Dan doel ik op de Nitrons, speciale wielen + banden, remmen, etc.Richard schreef:Allen,
mijn oude speedster had een nieuwe laklaag en nog geen 1 steenslagje en daarnaast toch ook zeer leuke opties, maar helaas duurde het wel wat langer dan gepland om hem te verkopen uiteindelijk deed de hardtop wonderen en ging ie voor niet veel meer dan jouw prijs de deur uit.
Hopelijk heb jij meer succes.
Richard
Volgens mij was jij juist van mening dat je eerst de auto moet leren kennen en niet meteen denken dat je kan rijden. Naar mijn idee is dan Tirol niet echt geschikt...allen schreef: En wie weet, als ik op tijd een koper heb, dat deze gelijk met alle rijders mee kan / wil naar Tirol voor een lang weekend.![]()
Kunnen er gelijk mensen helpen hem / haar het onderstel naar smaak in te stellen.
Ik heb geen idee hoe die wegen zijn in Tirol en wat de snelheid is. Maar ik denk veel bochten en met 20 lotussen/speedsters dat we natuurlijk wel sportief gaan rijden. Met een groep rijden is toch al anders dan alleen, zeker met al dat moois om je heen.allen schreef:Dennis, je hebt wel een punt, maar als het op rijden aankomt word ik altijd veel te enthousiast. Afstellen zou misschien nog niet gaan, maar het rijden op zich in Tirol? Zolang je vooral niet overmoedig wordt komt dat denk ik wel goed. Als iemand van ons sneller zou rijden of trager wordt er sowieso altijd bij een afslag gewacht zodat we mekaar niet zoek raken. Zo voorkom je ook dat mensen onverantwoord iets bij proberen te houden. Tja, en Tirol? Volgens mij is dat meer een toerritje.![]()
Het bijstippen van de neus is een idee, maar dat wil ik dan liever aan een eventuele koper overlaten. Misschien is dat wel de verkeerde manier van verkopen, maar het lijkt me persoonlijk gewoon erg eerlijk op deze manier. wysiwyg ofzo...
Joh,rij lekker door van de zomer.Je hebt een top wagen en het type wat je wilt kopen is van de winter een stuk goedkoperallen schreef:Ok, je hebt denk ik een heel duidelijk punt. Als de persoon vrijdag schrikt, moet ik toch maar even op zoek naar de juiste kleur. Thnx!
Over het wassen en poetsen... Ik had die auto nog niet gezien eerlijk gezegd. Heb nog een hoop spullen in bestelling staan zelfs.
Je hebt toch een rieten hut in Dordrechtallen schreef:Wilbert alle open auto's zijn in de zomer duurder en in de winter goedkoper. Het is net als een huis kopen. Leuk dat de prijzen nu 3% lager liggen, maar dat is mijn huis nu ook minder waard. Lekker belangrijk!