weet er iemand wat dit is?
- vauxhall
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
weet er iemand wat dit is?
ik vraag me af wat dit is op de foto?
rood omcirkeld
foto is geleend
rood omcirkeld
foto is geleend
- Bijlagen
-
- onderdeel.jpg (48.47 KiB) 3435 keer bekeken
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Hmmm, ik snap je verhaal niet helemaal...
2 claxonhoorntjes in elke speedster? Niet in die van mij in ieder geval.
Volgens mij heb ik een redelijk normaal alarm erin zitten (wel ingebouwd door de dealer). Volgens mij zat die van Dominique daar ook.
Maar vroeger gaf je alarm wel een sirene? Kastje kan in principe niet opeens weg zijn natuurlijk
2 claxonhoorntjes in elke speedster? Niet in die van mij in ieder geval.
Volgens mij heb ik een redelijk normaal alarm erin zitten (wel ingebouwd door de dealer). Volgens mij zat die van Dominique daar ook.
Maar vroeger gaf je alarm wel een sirene? Kastje kan in principe niet opeens weg zijn natuurlijk

- Arno
- Contacteer:
Re: weet er iemand wat dit is?
Zoals al eerder aagegeven is dit de (META) alarm-sirene unit met ingebouwde backup-accu die de sirene laat werken, ook al wordt de (hoofd) accu losgehaald.vauxhall schreef:ik vraag me af wat dit is op de foto?
rood omcirkeld
Heeft 3 of 4 draden, waarbij er 3 voor de sirene zelf zijn en een 4e gebruikt kan worden als extra alarm-schakelaar.
De claxon (er is er maar 1) zit aan de rechtsonder binnekant van de crashbox geschroefd. Als de voorste undertray is verwijderd kan je daarbij.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
- sooike
Schrik niet, is onderdeelnr. 4800453, is redelijk duurvauxhall schreef: morgen naar opel garage voor te bestellen

Het is inderdaad de sirene van het alarm, en bevat ook de back-up batterij om de sirene te laten loeien als de gewone batterij wordt afgekoppeld.
Einfach nur ein nackter Sportler
- Arno
- Contacteer:
Of je shopt hier even:
http://www.abacuscaralarms.co.uk/alarms ... _VX220.htm
Sirene unit: 65 pond...
Als je hier trouwens een vervangings alarm 'brein' koopt, dan gaat deze NIET meer spontaan af door draadloze deurbellen en zo. (bekende kwaal van de Opel versie)
Hij kan dan alleen niet meer bediend/geprogrammeerd worden door de Opel TECH2 apparatuur.
Bye, Arno.
http://www.abacuscaralarms.co.uk/alarms ... _VX220.htm
Sirene unit: 65 pond...
Als je hier trouwens een vervangings alarm 'brein' koopt, dan gaat deze NIET meer spontaan af door draadloze deurbellen en zo. (bekende kwaal van de Opel versie)
Hij kan dan alleen niet meer bediend/geprogrammeerd worden door de Opel TECH2 apparatuur.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..