Piet, je gaat toch wel even meten voor je het nieuwe uitlaatsysteem laat monteren?
Even off topic: Waar ging jouw riem precies op stuk? Dit weekend liep na een paar keer flink accelereren met de SC de rugzijde van mijn Gates 1280 riem af. Nu zit er, met een kleine aanpassing van de idler poelie, de bijgeleverde strakke Conti 1270 op en tot zover nog geen probleem.Pascal schreef:
Omdat in de vakantie mijn riem aan het stuk lopen was. mijn brandstof
leidingen waren bijna geraakt![]()
Moest ik nog een afscherming uit aluminium maken, deze moet voorkomen dat mijn brandstof leiding, koelwaterslang en 2 onluchtings slangen worden stuk gemaakt door het breken van de riem. Ik hoop dat mijn riem nu heel blijft, ik heb het vermoeden dat er nog een geleiding rol niet helemaal uitgelijnd was. dit is nu opgelost.
Mijn riem ging steeds stuk aan de linkerzijde, je ziet eerst een paar kleine raffels.Exmantaa schreef:Even off topic: Waar ging jouw riem precies op stuk? Dit weekend liep na een paar keer flink accelereren met de SC de rugzijde van mijn Gates 1280 riem af. Nu zit er, met een kleine aanpassing van de idler poelie, de bijgeleverde strakke Conti 1270 op en tot zover nog geen probleem.Pascal schreef:
Omdat in de vakantie mijn riem aan het stuk lopen was. mijn brandstof
leidingen waren bijna geraakt![]()
Moest ik nog een afscherming uit aluminium maken, deze moet voorkomen dat mijn brandstof leiding, koelwaterslang en 2 onluchtings slangen worden stuk gemaakt door het breken van de riem. Ik hoop dat mijn riem nu heel blijft, ik heb het vermoeden dat er nog een geleiding rol niet helemaal uitgelijnd was. dit is nu opgelost.
Ik denk dat ik het uitlijn probleem opgelost heb dus probeer ik het nog een keertje.Exmantaa schreef:Mailtje naar Courtenay? Die kunnen je de nieuwe bracket en poelie volgens mij zo opsturen.
(Rafels zijkant duidt inderdaad op uitlijnprobleem. Mijn Conti lijkt ook na de misdragingen van vandaag nog steeds heel te blijven.)
Ik heb het wel gemeld, maar ik moet Andy T. nog de details van de errors doorgeven.stefan schreef:hoi
net bericht van over de plas
ik mag men speelgoed gaan op halen
dus mannen als je nog iets nodig hebt van bij andy ik breng het graag mee![]()
als alles meezit ga ik nu vrijdag(ik heb meteen een pakking gaan halen tussen blok en manifold) kunnen we daar ter plaatse even de gaten bekijken en men beste engels bovenhalen
@ dominique heb jij andy al gemeld over jullie problemen![]()
ik zal hem meteen briefen over het lambda probleem
grts stefan
Ik weet niet precies hoe ik dit naar beneden wijzen moet lezen, maar hier kan op zich een goede reden voor zijn. (waarom hij niet naar beneden wijst)En toen viel mijn oog op de aansluiting van de lambda sonde na de kat... Die steekt recht naar achteren, waar precies de demper zit. En daar zit te weinig ruimte tussen om de sonde in kwijt te kunnen, bugger!!!
De sonde had een graad of 10 naar beneden moeten wijzen, zoals ook bij de standaard downpipe het geval is.
Dominique gaat even overleggen met Tullett en hopelijk is de andere downpipe wel goed. Maar dat weten we pas als Dominique vannacht weer lazarus thuis komt (darttoernooitje, jeweetwel...).
Pascal z'n sonde aansluiting zit namelijk wel goed! Hij heeft alleen het 3 inch systeem, dus dit zou weer net anders kunnen zijn natuurlijk.