OffTopic geklets stuurwielsticker

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Caterham => Britse degelijkheid...
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

goh? wat simpel. nooit aan gedacht. Voor vragen/tips over de speedster kun je ook naar deopeldealerindebuurt.
Maar is het niet zo dat het forum juist bedoeld is om elkaar onderling te helpen? dus ook voor onderdelen, al is het maar een origineel logo.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten. :roll:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ik zie Allen hier toch iemand helpen? :alone:
Afbeelding
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Manta79 »

Ik kom de afgelopen weken elke week wel bij het Opel magazijn, ik moet van de week toch de nieuwe hardtop bevestigingen ophalen en ik bestel er wel 1 als ze los te bestellen zijn en als niemand reageert. Ik dacht laat het eens vragen, want veel mensen slopen hem eraf en zo'n dingetje in een enveloppie moet toch kunnen.

De boodschap was duidelijk.... overigens is de Opel dealer in de buurt niet helemaal waar, alleen dealers die voor Speedster mogen bestellen kan je bestellen, in ieder geval niet in mijn dorp.
"A je to !" #0047
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Dit forum heeft meer dan 400 gebuikers. Sommigen hangen hier dagelijks rond, anderen kijken 1 x per week, sommigen na hun vakantie.
Gun jezelf iets meer dan een middag aan wachttijd, zou ik zeggen.
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten. :roll:
Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.
Vinden ze het ophalen / brandstofkosten geen probleem omdat ze dan een doel / reden voor een ritje hebben en als bonus ook nog wat sociale contacten opdoen.

Toch jammer om te zien dat als iemand aan de sigaren gaat, hij gelijk denkt dat alles om geld en besparing draait :roll:
x187
Actief lid

Bericht door x187 »

Elise schreef:
allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten. :roll:
Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.
Vinden ze het ophalen / brandstofkosten geen probleem omdat ze dan een doel / reden voor een ritje hebben en als bonus ook nog wat sociale contacten opdoen.

Toch jammer om te zien dat als iemand aan de sigaren gaat, hij gelijk denkt dat alles om geld en besparing draait :roll:
Dat denk ik nou ook!
Afbeelding
BBVW
Lid

Bericht door BBVW »

x187 schreef:
Elise schreef:

Dat denk ik nou ook!
Geld stinkt tenminste niet, maar sigaren
"Poep" en "sjinees"
zoonvanlinne150
Mega lid

Bericht door zoonvanlinne150 »

x187 schreef:
Elise schreef:

Dat denk ik nou ook!
:lol: @allen bashing! :lol:
Ps ik heb mw lewinsky nooit horen klagen over sigaren... :roll:
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
allen
Contacteer:

Bericht door allen »

Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren! 8)
BBVW
Lid

Bericht door BBVW »

misschien groepsaankoop??? beetje jammer dat je niet ff rond hebt gevraagd.
"Poep" en "sjinees"
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Manta79 »

Nou nog besparen op lompe postings/antwoorden :twisted:
hehehehe
"A je to !" #0047
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

allen schreef:Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren! 8)
Allen, Ik heb jarenlang zaken gedaan met Chinezen (zowel met Chinese bedrijven hier in Europa als direct met China/Taiwan).
Als ik die ervaring in 1 woord moet samenvatten : onbetrouwbaar (en dan zeg ik het netjes).

Dus of jij me nog heel wat kunt leren? Ik betwijfel het 8)
ohjeetje..
Actief lid

Bericht door ohjeetje.. »

Elise schreef:
allen schreef:Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren! 8)
Allen, Ik heb jarenlang zaken gedaan met Chinezen (zowel met Chinese bedrijven hier in Europa als direct met China/Taiwan).
Als ik die ervaring in 1 woord moet samenvatten : onbetrouwbaar (en dan zeg ik het netjes).

Dus of jij me nog heel wat kunt leren? Ik betwijfel het 8)
Ik zou me hier niet mee moeten bemoeien, maar de woorden "scheren" en "kam" springen direct naar voren. Dit gaat m.i. te ver. En dan zeg ik het netjes.

(zet de chips klaar en een paar biertjes, harnas aan, wapens binnen handbereik)

Groeten,

Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Plaats reactie