OffTopic geklets stuurwielsticker
goh? wat simpel. nooit aan gedacht. Voor vragen/tips over de speedster kun je ook naar deopeldealerindebuurt.allen schreef:www.deopeldealerisuwvriend.nl
Maar is het niet zo dat het forum juist bedoeld is om elkaar onderling te helpen? dus ook voor onderdelen, al is het maar een origineel logo.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik kom de afgelopen weken elke week wel bij het Opel magazijn, ik moet van de week toch de nieuwe hardtop bevestigingen ophalen en ik bestel er wel 1 als ze los te bestellen zijn en als niemand reageert. Ik dacht laat het eens vragen, want veel mensen slopen hem eraf en zo'n dingetje in een enveloppie moet toch kunnen.
De boodschap was duidelijk.... overigens is de Opel dealer in de buurt niet helemaal waar, alleen dealers die voor Speedster mogen bestellen kan je bestellen, in ieder geval niet in mijn dorp.
De boodschap was duidelijk.... overigens is de Opel dealer in de buurt niet helemaal waar, alleen dealers die voor Speedster mogen bestellen kan je bestellen, in ieder geval niet in mijn dorp.
"A je to !" #0047
Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten.
Vinden ze het ophalen / brandstofkosten geen probleem omdat ze dan een doel / reden voor een ritje hebben en als bonus ook nog wat sociale contacten opdoen.
Toch jammer om te zien dat als iemand aan de sigaren gaat, hij gelijk denkt dat alles om geld en besparing draait

Dat denk ik nou ook!Elise schreef:Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten.
Vinden ze het ophalen / brandstofkosten geen probleem omdat ze dan een doel / reden voor een ritje hebben en als bonus ook nog wat sociale contacten opdoen.
Toch jammer om te zien dat als iemand aan de sigaren gaat, hij gelijk denkt dat alles om geld en besparing draait
Geld stinkt tenminste niet, maar sigarenx187 schreef:Dat denk ik nou ook!Elise schreef:Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten.
"Poep" en "sjinees"
- zoonvanlinne150
- Mega lid
x187 schreef:Dat denk ik nou ook!Elise schreef:Misschien vinden sommige mensen het erg leuk om op een andere manier aan hun spullen te komen.allen schreef:Ik begrijp dat het voor sommige mensen te ingewikkeld uitgelegd is? Stel jezelf de vraag hoeveel euro je denkt te besparen inclusief eventuele verzendkosten en / of brandstofkosten.

Ps ik heb mw lewinsky nooit horen klagen over sigaren...

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Allen, Ik heb jarenlang zaken gedaan met Chinezen (zowel met Chinese bedrijven hier in Europa als direct met China/Taiwan).allen schreef:Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren!
Als ik die ervaring in 1 woord moet samenvatten : onbetrouwbaar (en dan zeg ik het netjes).
Dus of jij me nog heel wat kunt leren? Ik betwijfel het

-
- Actief lid
Ik zou me hier niet mee moeten bemoeien, maar de woorden "scheren" en "kam" springen direct naar voren. Dit gaat m.i. te ver. En dan zeg ik het netjes.Elise schreef:Allen, Ik heb jarenlang zaken gedaan met Chinezen (zowel met Chinese bedrijven hier in Europa als direct met China/Taiwan).allen schreef:Toevallig heb ik gisteren meer dan de helft bespaard door m'n sigaar krap 900 meter verder van Caterham te laten voorzien van een exact dezelfde nieuwe startmotor. Geloof mij maar, over logisch nadenken en besparen kun je nog heel wat van me leren!
Als ik die ervaring in 1 woord moet samenvatten : onbetrouwbaar (en dan zeg ik het netjes).
Dus of jij me nog heel wat kunt leren? Ik betwijfel het
(zet de chips klaar en een paar biertjes, harnas aan, wapens binnen handbereik)
Groeten,
Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Speedster 2.2
Golf GTI