Mijn nieuwe zonne band

Weetjes en tips voor onze auto.
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

SteV6 schreef:Voor stoplichten hoef je toch ook niet door de ruit omhoog te kijken?!

Ik bekijk de stoplichten altijd in de spiegeling van mijn voorclam, werkt perfect en geen zere nek of rare houdingen.

SteV6
Ik heb alleen in het weekend een glimmende voorclam, de rest van de week is die vuil :lol: Daarbij zie ik mijn voorclam ook niet met mijn 1,75 :roll: Mijn stoel staat gelijk als met de passagiersstoel of zelfs nog iets verder. Ik kan net wel of niet het randje van de clam zien na het gaas.

Misschien aan de zijkant dat je het kan zien op de bulten :!:

Hoge stoplichten en vooraan staan met 4 puntsgordels is ook niet handig. Na 2 dagen heb ik me eigen wel afgeleerd om tot de streep te rijden bij een aantal verkeerslichten :oops:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

Pascal heeft een andere mogelijke oplossing ...

Een ronde halfdoorzichtige sticker met kringen erin. Als je die halveert en schuin achter je binnenspiegel plakt, kan je ook zonder capriolen het stoplicht in de gaten houden.

Pascal, wat voor sticker is het precies, ik kan niet op de naam of eigenlijke functie komen :oops:

SteV6

(@Paul, Meguiars Gold Class does the trick)
S4 Avant
Pascal

Bericht door Pascal »

SteV6 schreef:Pascal heeft een andere mogelijke oplossing ...

Een ronde halfdoorzichtige sticker met kringen erin. Als je die halveert en schuin achter je binnenspiegel plakt, kan je ook zonder capriolen het stoplicht in de gaten houden.

Pascal, wat voor sticker is het precies, ik kan niet op de naam of eigenlijke functie komen :oops:

SteV6

(@Paul, Meguiars Gold Class does the trick)
Ronde stickers voor het verkleinen van het beeld zijn de te koop bij halfords. en werken op zich wel goed.
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

die had ik dus toevallig vandaag gekocht. Even geprobeerd en op de juiste plek geplakt. Zie nu veel meer van de lichten die boven de weg hangen.
Afbeelding
vind het alleen nog een beetje groot. Dus inderdaad halveren zou een oplossing zijn. Zondag maar proberen als ik naar soest ga.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Pascal

Bericht door Pascal »

martinb schreef:die had ik dus toevallig vandaag gekocht. Even geprobeerd en op de juiste plek geplakt. Zie nu veel meer van de lichten die boven de weg hangen.
Afbeelding
vind het alleen nog een beetje groot. Dus inderdaad halveren zou een oplossing zijn. Zondag maar proberen als ik naar soest ga.
Inderdaad koop een kleine spiegel :roll: en halveer de ronde sticker. :wink:
linne150

Bericht door linne150 »

Of rij met je dak open :!: De mussen pletteren van het dak :roll:van de hitte :wink:Dan ga je omdat hij zo slecht zicht heeft een zonneband van 8 cm plakken en daaronder voor je neus een dubbel oog.Je moet zo op de grond gaan zitten om uberhaupt(lekker woord)nog door je voorraam te kunnen kijken.
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik denk het en jij zegt het! :jump:
Caterham => Britse degelijkheid...
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

linne150 schreef:Of rij met je dak open :!: De mussen pletteren van het dak :roll:van de hitte :wink:Dan ga je omdat hij zo slecht zicht heeft een zonneband van 8 cm plakken en daaronder voor je neus een dubbel oog.Je moet zo op de grond gaan zitten om uberhaupt(lekker woord)nog door je voorraam te kunnen kijken.
Rij dus niet alleen met zonnig weer. Ook met stromende regen pak ik de speedster. Met een beetje regen blijft het dak eraf. Maar met stortbuien is het toch wel plezierig om enige bescherming te hebben.
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

SteV6 schreef:Voor stoplichten hoef je toch ook niet door de ruit omhoog te kijken?!

Ik bekijk de stoplichten altijd in de spiegeling van mijn voorclam, werkt perfect en geen zere nek of rare houdingen.

SteV6
Wat een simpele maar perfecte oplossing. Ik heb er eens op gelet. Kan nu inderdaad makkelijk het verkeerslicht zien.
(je hoeft maar een klein stukje van de voorclam te poetsen, voor diegene die er niet van houden).

Martin
Plaats reactie