voor & nadelen speedster
Ik bericht niet zo veel op deze site, maar ik wil ook wel een duit in het zakje doen. Ik heb nu reeds 120.000 km op de teller. Een van de nadelen (voor sommige een voodeel) van en opel speedster (turbo) is dat veel bestuurders van standaard net niet modellen bij het stoplicht wedstrijd met je willen rijden omdat ze denken dat hun auto ook snel is en dat jij in een domme Opel rijd. Meestal doe ik er niet aan mee. Maar soms moet je even je tanden laten zien. Categorie automobielen die hierin vallen:
Seat Leon typen eindigend op i;
Golf typen eindigend op i
BMW 3 serie, 5 serie. (natuurlijk niet met een M)
Klusbussen
Koeriersbusjes
Soms gaan dat soort types op je bumper rijden om aan te geven: "Waarom rijd je niet hard met zo'n sportwagen. Ik zou dat namelijk wel doen...."...
De rest zijn alleen maar voordelen. Vooral kinderen steken vaak hun duimen omhoog op.
Aris;-)
Klusbussen
Koeriersbusjes
Soms gaan dat soort types op je bumper rijden om aan te geven: "Waarom rijd je niet hard met zo'n sportwagen. Ik zou dat namelijk wel doen...."...
De rest zijn alleen maar voordelen. Vooral kinderen steken vaak hun duimen omhoog op.
Aris;-)
Je leeft maar 1 keer.
- Piet
- Giga lid Carbon
Ik heb daar niet zo'n last van. Zal wel door de kleur komen. 

aprins schreef:Ik bericht niet zo veel op deze site, maar ik wil ook wel een duit in het zakje doen. Ik heb nu reeds 120.000 km op de teller. Een van de nadelen (voor sommige een voodeel) van en opel speedster (turbo) is dat veel bestuurders van standaard net niet modellen bij het stoplicht wedstrijd met je willen rijden omdat ze denken dat hun auto ook snel is en dat jij in een domme Opel rijd. Meestal doe ik er niet aan mee. Maar soms moet je even je tanden laten zien. Categorie automobielen die hierin vallen:
Klusbussen
Koeriersbusjes
Aris;-)
- zoonvanlinne150
- Mega lid
aprins schreef: Categorie automobielen die hierin vallen:
Klusbussen
Koeriersbusjes
Aris;-)
TDI's bedoel je???Ja nogal logisch dat je die pakt!turbo speedy vreet die dingen rauw!TdI suck's!

''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
-
- Nieuw lid
Nog een nadeel; op de duitse autobaan bumberklevers......................met 180 op de teller
. Laatste keer een x3 op mijn bumper. Op gelost door bij de tweede keer gas geven vanaf 160 in zijn vier te beginnen.
Ik merk van grote duitsers dat ze maar wat graag willen laten zien dat ze een stal vol paarden hebben.

Ik merk van grote duitsers dat ze maar wat graag willen laten zien dat ze een stal vol paarden hebben.
-
- Nieuw lid
Oh ja, er is nog een heel groot voordeel van een Speedster. Hij blijft uniek. Veel Porsches, BMW, Mercedes etc.. zijn in het begin erg mooi. Echter als er een nieuwe versie komt veroudert jouw versie erg snel. Je Porsche, BMW, Mercedes etc... wordt pas weer mooi als hij echt oud is en niet zo vaak meer voorkomt. Omdat de Speedster geen opvolger heeft en redelijk zeldzaam is blijft hij leuk en mooi. Verder is ie goedkoop in de onderhoud.
Verder als auto's alleen nog maar electrisch mogen rijden, kun je er bij Van der Kooij een elektrische motor inbouwen. (net als bij de Elise) Omdat ie nog licht is ook, maak je er snel veel kilometer mee. Hij is dus voorbereid op de toekomst. Volgens mij kun je er ook een geluidsinstallatie in laten bouwen zodat toch nog motorgeluid nagebootst kan worden. Anders krijg je er een slappe plasser van. Op electriciteit is ie ook nog sneller. 0-100 4,1 seconden??
Aris;-)
Verder als auto's alleen nog maar electrisch mogen rijden, kun je er bij Van der Kooij een elektrische motor inbouwen. (net als bij de Elise) Omdat ie nog licht is ook, maak je er snel veel kilometer mee. Hij is dus voorbereid op de toekomst. Volgens mij kun je er ook een geluidsinstallatie in laten bouwen zodat toch nog motorgeluid nagebootst kan worden. Anders krijg je er een slappe plasser van. Op electriciteit is ie ook nog sneller. 0-100 4,1 seconden??
Aris;-)
Je leeft maar 1 keer.
-
- Nieuw lid
Dat was inderdaad mijn overweging om te kijken naar Smart Roadster, toen de Elise s1, toen toch liever de Elise s2. Maar een nieuwstaat s2 lag boven mijn budget. En het is een Speedster geworden. €10.000,- goedkoper en net zoveel lol. Mijn Speedster gaat alleen met een hele goede reden weg.
Ombouwen naar elektrisch heb ik gevraagd. Ze vertelde mij dat het vanaf €80.000,- gaat lukken. Maar zag dat er voor de Opel GT ombouwsetjes waren van €15.000,-. Ik weet niet of dat ook in de Speedster te lepelen is.
En dan moet je onder de 5 seconden op de honderd moeten zitten.
Ombouwen naar elektrisch heb ik gevraagd. Ze vertelde mij dat het vanaf €80.000,- gaat lukken. Maar zag dat er voor de Opel GT ombouwsetjes waren van €15.000,-. Ik weet niet of dat ook in de Speedster te lepelen is.
En dan moet je onder de 5 seconden op de honderd moeten zitten.